آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

دیاااااااااالگ های ما

1392/9/30 12:09
623 بازدید
اشتراک گذاری

نوگل کوچکم

پسر من.

نوشکفته ترین گل من.

ای زیباترین موجود تمام هستی و وجود من

روزگارم بدون تو معنایی ندارد

 آرتین این روزها هم صحبت من شدی و با بودنت به زندگی من رنگ تازه ای دادی و تقریباً تمام  وسایلی که میخوایی و اسمشونو بهم میگی (بعضی وقتها هم فقط اول کلماتشونو میگی) و من از این شیرین زبونیات خیلی لذت میبرم

بعضی از دیالگ هامونو که توخونه بین من و شما رد و بدل میشه رو برات مینویسم به یادگار:

میگم آرتین ماست دوست داری ؟

میگی:بیی(بعضی وقتها هم بله مبگی و وقتی که حوصله نداشته باشی به یه ب گفتن رضایت میدی)

میگم آرتین ماست و با چی میخوره؟

آرتین: نَ نا (نعنا)

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسر شیرینم شمارش تا 10 و بلدی یکی از سرگرمی های این روزهات شمارشه و هر چی که تعدادش زیاد باشه مثل مکعب و بلوک هات و ... دونه دونه میشموریشون و فقط 8 و نمیگی و بعد از 7 میری سراغ عدد 9 و میگی نوووه و بعد هم بلند میگی ده و برای خودت دست میزنی و منم تشویقت میکنمتشویق

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

میگم عشق من کیه؟

میگی:آتین

میگم نفس من کیه؟

میگی:آتین

میگم پسر من کیه؟

میگی:آتین

و این داستان ادامه دارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آذر 92 12:17
معاشران گره از زلف یار باز کنید شبى خوش است بدین قصه اش دراز کنید
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
یلدای شما هم مبارک
مامان تینا و رایان
30 آذر 92 13:16
شیرین زبون باهوش
مامان سونیا
30 آذر 92 19:09
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
1 دی 92 11:16
دیشب شب یلدا بود ، امیدوارم خیلی خیلی خوش گذشته باشه شب فال.. شب عشق.. شب هندونه.. روی شما مثل گل هندونه ، خنده هاتون مثل قاچ هندونه ، روزگارتون مثل پوست هندونه ، جیبتونم پر تخم هندونه هندوهاتون هم قرمز و هم شیرین و هم آبدار دلتان دریایی *** شادی تان یلدایی ***
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
یلدای شما هم مبارک