آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

لغت نامه آرتین

1392/11/6 8:36
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان.هر روز بزرگ و بزرگ تر میشی و البته وروجک تر.

من فدای تو بشمماچ

شمال.لفور

من عاشق اون بوس فرستادنتم

 

جدیداً از کلمه بیا خیلی استفاده میکنی.دیروز سی دی انگلیسیتو گذاشتی تو کامپیوتر و میگی :ای بی(AB) بیاااا

ضمیر من برای شما حکم آرتین و داره و وقتی یکی از شما میپرسه من کیم؟شما جواب میدی آتین و اون فرد باید به خودش اشاره کنه بگه این کیه؟شما اسمشو بگیقهقهه

همیشه به خاله هات میگفتی عمه و جدیداً اینطوری صداشون میکنی:

خاله سمیه:ها(خاله) سو ،خاله مائده:ها ما...هده(خیلی با فاصله میگی)

کلمه هایی که میگی:

پنکه،شمع،چش(چشم)،هبیج(هویچ)،طوطی،پیا(پیاز)،سر،دَس(دست)،انور(انگور)، جغد،هرس(خرس)،هو(آهو)،اَنو(انار)،فو(فوت)،داغ،سَ(سرد)،تو(داخل)،سیب،مو(موز)، ترم(کرم).

مِیسی:MAISY(یه کارتن انگلیسیه که دوسش داری و همش میگی ماما میسی)

عاشق شعر خوندنی که تیکه هاشو هم باید خودت بگی و برات هر شعری که بخونم با دقت گوش میدی که حفظ شی بعد دوباره با کمک هم بخونیم.

خداروشکر میتونی خودتو سرگرم کنی و اگر کار داشته باشم و یا تو آشپزخونه باشم شما با وسایل خونه حسابی بازی میکنی

تو وعده های غذایی بیشتر صبحونه رو دوست داری و اگر من بذارم میخوای به جای ناهار و شام هم نون پنیر و کره عسل بهت بدم .همچنان وزنت 10 کیلو و 200 و انگار نمیخوای وزن اضافه کنی(از بس راه میری و یک دقیقه نمیشینی)

دو هفته ای میشه خواب شبت از ساعت 10 تغیر کرده و زودتر از 12 نمیخواب یقبل از خواب میری سمت یخچال و میگی ماما پَ(یعنی پنیر میخوای)صبح هم 6 صبح بیار میشی صبحانه میخوری

امیدوارم ساعت خوابت دوباره برگرده به همون ساعت قبلی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان تینا و رایان
6 بهمن 92 9:23
رایان هم خیلی تازگی بدغذا شده نمیدونم به خاطر مریضی هست یا نه ولی بچه کمی لاغر شده شبها هم 11 دیگه خوابه...تینا هم که 9 میخوابه صبح پسری 8 پا میشه واسه صبحونه هم سرلاک دوست داره که با خامه و کنجد قاتی میکنم ساعت حدود 10 یا 11 هم نون و کره و پنیر رو تو نون ساندویچی به صورت ساندویچ خودش میخوره اصلا لقمه دوست نداره
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ما صبحونمون 6 صبحه ناهارمون 12 ظهره وشاممون6 بعد از ظهرهو یه بارم ساعت 12 شب دوباره غذا براش گرم میکنم میخوره.بعضی وقتها هم ساعت 12نون پنیر یا خامه عسل و .. میخوره
شقایق(مامان ارشان)
7 بهمن 92 22:41
*** _______________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$_______________ عسیس دلم خیلی دلم برات تنگیده بود ماشالا بزرگ شدی گلم. ببخش ک دیر ب دیر میاما. شرمنده درگیر ارشانم. واسه جیگملم اسفند بدود ک خیلی ناز شده ماشالا
مامان امیرعطا
8 بهمن 92 0:26
ای جونم.ماشالله. واقعا خواب آرتین جون اینقدر کمه؟!! بعدش دیگه نمی خوابه؟؟ چه خوبه که آرتین جون صبحونه خوب میخوره... امیرعطا اصلا میونه خوبی با صبحونه نداره مخصوصا با پنیر!!
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
میگن بعضی از خصوصیت ها ارثیه.نمیدونم شاید به من رفته من خودم کم خوابم آرتین هم نمیخوابه ظهر یک تا دو ساعت میخوابه البته اگر مهمونی نباشیم که در اون صورت خواب ظهر کنسله در رابطه با صبحانه هم باید بگم از همون ابتداکه آرتین غذا خور شده بود یه وعدهصبحونه بهش میدادم اوایل پنیر و گردو و میکس میکردم و به شکل توپ در میاوردم و با بازی این توپ هارو میخوردیم و بعد هم لقمه میگرفتم و یکم اون برای من لقمه میگرفت.کلاً عادت دارماز هرچیزکوچکی بازی در بیارم و اینطوری شد که آرتین صبحونه خور شده
شادی
8 بهمن 92 22:11
مامان تینا و رایان
9 بهمن 92 10:28
نظرات من نمیاد یا تایید نمیشه؟خوبید مامانی؟کم پیدایید
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام پیامتون میرسه و من وقت نکردم پاسخ بدم.با کم خوابی پسرم تمام برنامه ریزیهام به هم خورده کمتر میتونم به اینجا سر بزنم(موقعی که بیداره پای نت نمیآم)
منصوره
9 بهمن 92 14:47
عززززززززززززززززززززززززززززززززززززیزم منم بوس میخوام اینا هم همش برا آقا پسر
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون خاله جوووووووون
خاله ی آریسا
10 بهمن 92 10:15
فکر کنم همه ی بچه ها این موقع ها با غذا میشن ... شاید عزیزم بوس فرستادنشو ببین مبیوسمت نابغه کوچولو
مامان برديا
11 بهمن 92 12:51
خاله جون يه بوسم واسه من ميفرستي
مامان گلشيد
12 بهمن 92 9:03
قربون اون حرف زدنت برم من عزيزم هزار تا بوس واسه اون صورت ماهت
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم