آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

لغت نامه آرتین

1392/8/5 0:03
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شیرینم ،ای نوگل باغ هستیم به جلو برو دست و قلب و دیدگان و تمام وجودم همواره به دنبال تو است و در کنارتم تا آن زمان که فرصت دارم .بدان بهترین لحظات من ،با تو سپری میشودپسر خوش اخلاق و دوست داشتنیم دوست دارم.

 

در ادامه شیرین زبونیهای پسرک

چند روز پیش آرسام اومده بود خونه باباجون و شما صداش میزدی آرتام آرتام

این چیزها رو خوب میشناسی و وقتی میخوای که بهت بدمشون میگی:

 گوجججججججج = یعنی گوجه فرنگی میخوای(همچنان علاقه شدیدی به خوردنش داری/حداقل روزی 1عدد)

کف=کفش .میری پیش جاکفشی و کفش های مامان که بیشترشون هم پاشنه بلندن و در میاری و میگی کف و پات میکنی و اصرار داری با اون پاشنه ها راه بری

خدارو شکر ،دوغ و ماست خیلی دوست داری و سر سفره باید حتماٌ یکیشون یا هر دو باشن و میگی ما ی من، دوغ  من(یعنی دوغ و ماست من)در ضمن دوغم باید با نی بخوری

کتابتو میاری میگی تاب .من من (یعنی کتاب و برام بخون)

کتابت و باز میکنی عکس موش مباد میگی مو یعنی موشه .ما :ماهی

وقتی میخوای بگی در چیزی و برات باز کنم میگی در

پ:پرتغال

مامان بهت میگم میخوام نماز بخونم و شما میری دره کشویی که جانمازها توشونه رو باز میکنی وجانماز مامان و میاری و مهرو در میاری و میدی به من میگی موه موه.(جدیدیاٌ هم یاد گرفته خم میشه به حالت سجده و مهرو میبوسه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تینا و رایان
6 آبان 92 7:24
عزیز دل شيرين زبون بووووس

رایان به پرتقال میگه پت ;-)@-}--


بووووووس
زینب مامان اميرطاها
6 آبان 92 11:45
سلام عزیزم خوبی
دیگه به ما سر نمیزنید
ماشاالله خیلی هنرمندید شما کاش همه ما مادرا اینجوری بودیم مطمئنم پسرس بسیار باهوش تربیت میکنی خدا هردوتاتونو برای هم نگه داره


عزیزم همین الآن میام پیشتون
منصوره
8 آبان 92 8:31
بخورمت کوچولو


مامان آنیل
8 آبان 92 10:24
شیرین زبون خاله قربونت برم چقدم نااااااااااااز و خوشگل شدی ماشالا


مامان بردیا
8 آبان 92 12:13
خدا نگهش داره واستون چقد خوبه که انقد واس ارتین جون وقت میزارید


ممنون عزیزم
بابا و مامان
9 آبان 92 21:51
سلام خدانگه داره گلتونو به ما هم سر بزنید


حنماً عزیزم
شادی
10 آبان 92 0:04



مهسا مامان نورا
10 آبان 92 0:12
عزیزملوس شیرین زبونم


بووووووووس