آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

لغت نامه آرتین

1392/8/13 0:53
657 بازدید
اشتراک گذاری

نابغه کوچولوی خودم چند روزی میشه بادیدن عکس الاغ میگی اَاَ و خروس میگی قو قو سعی میکنی صداشونو در بیاری جالبیش به اینکه حتماً باید کتاب اولین مزرعه من و بیاری و اون صفحه که تصویری از حالت حیوانات در حال صدا در آوردنن و باز میکنی و به الاغه اشاره میکنی و صداشو در میاری.

به اتاق میگی تاق (البته ق رو خوب نمیتونی بگی)و به تخت اشاره میکنی میگی تخ

دووووووووووووووووووست دارم خیلی زیاد.

خدارو شکر که تو رو دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تینا و رایان
13 آبان 92 19:39
بووووووس به روی ماهت عزیزم


مامان گلشيد
14 آبان 92 11:18
واي خدا چقدر ناز شده الان ميام ميخورمت كه اينقدر خوردني شدي عزيز خاله

گلشيد من هنوز هيچي جز بابا نميگه انگار ژاپني حرف ميزنه چون من هيچي نمي فهمم


عزیزم قربون اون ژاپنی حرف زدنش بشم.اونم به زودی حرف میافته بچه با هم فرق میکنند و نگران نباش
شادی
17 آبان 92 20:41
فداشششششششش چقدر معصوم و نازه


ممنووووووووووووووووووون عزیزم
رها
19 آبان 92 11:11
ای جون دلم
لپ تپلی خوشگل
ماشا...
ناز بمونی عزیزم