آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

معرفی کتاب

1392/7/15 16:27
789 بازدید
اشتراک گذاری

 آرتین عاشق این کتابه Violet,s huose. قسمت هایی از کتاب لمسیِ و آرتین بافت های مختلف و میتونه تجربه کنه اولین بار که این کتاب و بهش نشون دادم اول با دست امتحان کرد و بعد از یکم بررسی خم شد و با زبونش امتحان کرد و حالا بعد از یکی دو روزکف پاشو میزنه بهش و اینطوری کتاب و لمس میکنهنیشخندآنقدر کتا و دوست داره که فکرکنم تو این چند روزه 50-60بار این کتاب و براش خوندم- وقتی هم که میاردش که براش بخونم میگه من من یعنی برام بخون و میاد کنارم میشینه و ورق میزنه و شروع به لمس کتاب میکنه

این کتاب از روی جلدش هم برجسته است و بچه میتونه آجرهای سقف و لمس کنه

تو این صفحه لباس violet،موهای سگ و پرده و قسمتی از مبل با انواع پارچه ها و بافت ها مشخص شده(به آرتین میگک خورشید خانم کو نشونم میده و وقتی این صفحه رو باز میکنیم میگه جیک جیک و به پرنده های روی پنجره اشاره میکنه)

و همینطور صفحات بعد خوبی این کتاب اینکه به جزئیات توجه کرده و همه چیزو نشون میده و همین امر باعث شده آرتین با دقت بیشتری نگاهش کنه

ادامه مطلب یادت نرهلبخند

my first whose collection مجموعه ای از 4 کتابه که قسمت هایی از بدن حیوانات مورد سوال مثلاً یکی از کتابها میپرسه این گوشه کیه؟

در قسمت بنفش کادریه وقتی بازش میکنی اون حیون مشخص میشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیرا مامان پرنیان
15 مهر 92 10:56
چه کتاب جالبی آفرین پسر باهوش


واقعاً کتاب جالبی است.ممنون گلم که به ما سر میزنی
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 16:56
خیلی خوبه که بهترین مورد ها رو اشاره میکنی دوستم من که ممنونم از شما روز کودک بر ارتین من مبارک


روز کودک بر نورا جان هم مبارک
مامان بردیا
15 مهر 92 17:09
خیلی خوشم اومد
آفرین آرتین و مامانی


خواهش میکنم.شما لطف دارید
dorrin
16 مهر 92 1:57
salam
az koja inaro kharidin


سلام از شهر کتاب شهرک امید تو تهرانپارس
مامان تینا و رایان
16 مهر 92 11:42
خیلی جالب به نظر میان مخصوصا اون لمسی..ولی این که مال کدوم حیوونه فکر کنم برای سنش هنوز زود باشه.نه؟


نمیدونم من که براش میخونم آخه فارسی این کتاب و داره و خیلی خیلی دوست داره و خودش اون قسمت کتاب و میزنه کنار و وقتی عکسشو میبینه میگه اوه اوه
مرضیه مامان آنیتا
16 مهر 92 12:56
منم یه باروقتی آنیتا هنوز نوزاد بود این مدل کتاب رو دیدم و متاسفانه سهل انگاری کردم نخریدم و حالا دیگه گیرم نمی یاد
افسانه مامان پارمین
17 مهر 92 22:13
خیلی خیلی جالب بود . اگه چنین کتابی پیدا کنم حتما برای پارمین میخرم باز هم یک چیز خوب ازت یاد گرفتم