آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

معرفی کتاب

1395/2/30 19:24
1,674 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تصمیم گرفتم معرفی کتاب و یکم متفاوت انجام بدم و ازآنجا که دسترسی به کانال های تلگرام برای خیلی ها راحت تره به لطف خداوند کانال ((یار مهربان )) را راه اندازی کردم در آنجا کتاب هایی و معرفی میکنم که در لیست شورای کتاب ،لیست لاکپشت پرنده وجود دارد و البته گزینه مشورت با افراد آگاه در این زمینه  و هم چاشنی کار کردم و کتاب های برگزیده و اونجا با عکس صفحات و تصاویر و اطلاعات کتاب میذارم به این امید که دوستان و مادرهای خوب سرزمینم بتوانند انتخابی خوب برای کودکانشان داشته باشند .

پ.ن:
در این کانال تلاش میکنم کتاب هارا با مشخصات و تصویری از صفحات بگذارم تا خوانندگان کانال بامتن کتاب و نوع نوشته و تصویر سازی آن آشنا بشوند .
پیشنهادم اینه حتما کتاب هارا قبل از خرید بخوانید اگر کتاب فروشی در شهرتان این کتاب هارا ندارد  احتمالا در کتابخانه شهر میتوانید پیدایشان کنید  در واقع ارائه لیست و یا معرفی کتاب چه در کانال یار مهربان یا هر جای دیگر  دلیلی بر کامل بودن آن و یا لزوم تهیه کتاب نیست،در انتخاب کتاب توجه به علایق کودک و موضوع کتاب بسیار بسیار مهم است.

براي عضويت دركانال

شماره هاتونو خصوصي بهم بدين تا لينك كانال و براتون بفرستم يا درقسمت سرچ تلگرام اين عبارت و سرچ كنيد

Telegram.me/ketabak_95

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره مامان دوقلوها
24 خرداد 95 9:13
سلام زینب جان مدت کوتاهی هست که وبلاگ شازده کوچولوتون رو می خونم و تا الان وقت نشده بود براتون کامنتی ارسال کنم خیلی کتاب های خوبی معرفی می کنید و خیلی از بابت اشنایی با شما خوشحال هستم منم دو تا پسر کوچولوی دو سال و هفت ماهه دارم که عاشق کتاب خوندن هستن چه خودشون برای هم بخونن چه من براشون بخونم چند وقت قبل شروع کرده بودم در وبلاک پسرام در مورد کتاب ها توضیح دادن که متاسفانه زمان اجازه ی ادامه و فعالیت مستمر رو ازم گرفته خیلی جای خالی همچین چیزی رو حس می کردم که با وبلاگ شما آشنا شدم در گروه تلگرامی که زدید عضو شدم و مثل همیشه لذت بردم خوشحال میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم درضمنی که اگه در کنال تلگرامتون این امکان رو اضافه کنید که بشه با شما در ارتباط بود خیلی خوبه چون می شه کتاب هایی هم که سایرین خوندن با شما درمیان بزارن و در واقع تبادل اطلاعاتی باشه شاید هم شما با کتاب های جدیدی اشنا بشید هم هم بقیه بتونن از این کتاب ها باخبر بشن به کمک کنال خوبتون شاد و سربلند باشید زهره
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام و مننون از پیشنهادتون .