آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

معرفي كتاب

1394/2/2 17:12
2,995 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ارديبهشت آمد و اولين چيزي كه تو اين فصل به ذهنم ميرسه نمايشگاه كتابهخندونک

و من اين روزها در تكاپوي تهيه ليست براي خريد كتاب براي آرتينم

از اونجا كه دوستاي گلم و خواننده هاي خوب وبلاگ ازم خواستند قبل از نمايشگاه ليست بذارم اين  ليستي كه  قصد خريدشونو دارم و اينكه چقدرشون تو نمايشگاه هست و من ميتونم پيدا كنم و خدا داند البته بعضي از كتابهارو هنوز نرسيدم از نزديك ببنم و بخونم ببينم براي پسر مناسب هست يا نه .

پ.ن:من بيشتر كتابهارو قبل از خريد ميخونم و به لطف مغازه كتاب فروشي نزديك خونه و گشت و گذار در اينترنت و تقريبا با محتويات كتابها آشنايي دارم و تقاضاي من اينه كه قبل از خريد كتاب حتما با توجه به علاقه كودك خريد كنيد نميخوام كتابي به توصيه من بخريد و بعد ببينيد كودك دلبندتون اون كتاب و دوست نداره

در ادامه مطلب چند كتاب معرفي كردم كه اين روزها تو كتابخونه پسرم هست و اون اينهارو ميخونه (توضيحات هر كتاب از سايت هدهد برداشته شده)

ليست كتاب كه انشالله بتونم بخرم

انتشارات علمی و فرهنگی

سفر به سرزمین وحشی ها، خانم حنا به گردش ميرود، چه خوب که هشت پا نیستی، نقطه، من هم يه ببرم، ميخواهيم خرس شكار كنيم.آهاي گوسفندهاي شيطون وقت خواب است.ژاکت گشاد خرس کوچولو

كانون پرورش فكري

خشم قلمبه.تولدت مبارك اي ماه قشنگ.روباه دم بريده.اینجا مال من است.جوجه كوچولو تي تاپ تي تاپ بدو.اردک کشاورز.کرم سه نقطه.احمد و ساعت .روباه قرمز سلام.حرف آباد.لاگ پشت ترسو.من پنگوئن هستم.اسباب بازی ها.گل زری کاکل زری.کال خود خودم.گربه کوچه من.دس دس دس نخود و عدس.هی با من دوست می شوی؟.لاگ پشت ترسو.من پنگوئن هستم.اسباب بازی ها.خیس می شوم.گوسفندی که عصبانی بود خیلی عصبانی.کشاورز و خروس .پرنده طلایی .کلاغ خنزر پنزری. ماجرای شیری که غمگین بود. دیو دیگ به سر یا اون جوری بود که اون جوری شد. بزغاله های ابری. هم قصه هم نقاشی

محراب قلم

دايره المعارف كوچك من(چند عنوان داره)

امير كبير

قورباغه قورباغه است.المر فيل رنگارنگ

قلم

درخت.سنگ.باغ وحش

نواي مدرسه

من دیگه کوچولو نیستم(تو اتاق مامان و بابا نميخوابم).در شب و تاریکی

انتشارات فني ايران

آب چال.لاکی دوست پیدا می کند. لاکی نوبتی بازی می کند. وقتی لاکی عصبانی می شود. امان از دست عصبانیت. مامانم همیشه دوستم داره .موشک کاغذی. روز زمین پاک. پسرک شجاع. بابام بلد نیست .دایناسور ریزه میزه باز دوباره مریضه .من نبودم دندونم بود. بازیافت در مغازه پدربزرگ

گام

اگر باغ وحش دست من بود. شاه لاک پشت ها و یک قصه دیگر

هنر سراي انديشه

 الفی اتکینز و دوست خیالیش. بابات چیکار می کنه الفی اتکینز. تو ترسویی الفی اتکینز. شب بخیر الفی اتکینز

راز بارش

لطفآ چراغ را روشن بگذار.دست هایت را بشور دست هایت را بشور.آزادي يعني چه

چكه

كلمات براي اذيت كردن نيستند.ميكروبها براي پخش كردن نيستند

دیبایه

شهر گربه ها .همه آزاد آفریده شدیم. اتل متل توتوله .عمو زنجیرباف. لی لی حوضک. بچه ابر

حوا

بزرگ ترین شغل دنیا. روزی که مادرم برمیگردد. موش دم بریده

نظر

گرگي در قفسه لباس

شهر تاش

هميشه دوستت دارم

كتابهايي  كه آرتين داره

کتاب معمای انگشتی اردی.انتشارات کلام(فرفره)
شامل 10 جلد ،مناسب واسه 3 تا 7 سال
عنوان های کتاب هست
در طبیعت
مخالف ها
شکل ها
رنگ ها
رابطه ها
در مزرعه
عدد ها
هوش آزمایی
در سفر
دنیای جانوران
..
ازجمله  کتاب هايي كه كمكم خوبي براي تقویت قدرت استنباط و درک روابط در کودک شماست.البته از طریق بازی .
بعضی سوالاتشو من فکر میکنم آرتين نتونه جواب بده ولی با تعجب میبینم که میتونه استنباط کنه و جواب میده.
طرح سوالات هم حیلی حالبه.این کتابها یه سری سوال تصویری مطرح میکنن که پایین صفحه برای هر سوال سه تا جواب تصویری هست که هر جواب یه سوراخ کنارش داره و کوچولوها با فرو کردن انگشتشون توی جواب درست کاغذ رو بر می گردونن و اردکی رو پشت صفحه می بینن که به جواب درست اشاره کرده.
به نظرم اگه کوچولوی 3-4 ساله دارین این مجموعه یه هدیه خوب میتونه باشه.

نمونه اي از صفحه كتاب

مجموعه نگاه كن و يادتونه كه ثبلا معرفي كرده بودم الان آرتين تو سطحي هست كه اين دوتا كتاب از اين مجموعه رو ميخونم براش

كتاب زبان بدن .ازمجموعه نگاه كن.انتشارات نظر(خروس)

اين كتاب مصور در قالب ۶ بخش «مقدمه ناشر»، «به چهره‌ها نگاه كن»، «به دست‌ها نگاه كن»، «به حالت بدن نگاه كن»، «به‌دنبال پيام اثر بگرد» و «بيشتر بدانيد» به تحليل آثار هنري برجسته جهان و بيان نقش بدن انسان در بسياري از آثار هنري مي‌پردازد.

ناشر در بخشي از مقدمه كتاب مي نويسد: «هر تابلو نقاشي يا اثر هنري قصه‌اي دارد. با كشف قصه‌ها و مضامين دروني هر اثر دنيايي در پيش روي ما قرار مي‌گيرد كه نگاه ما را به زندگي اطرافمان تغيير مي دهد. به‌مرور ياد مي‌گيريم كه زيبايي‌ها را انتخاب كرده و آن‌ها را به زندگي خود وارد كنيم. زيبا بپوشيم، خانه و محل‌كار خود را زيباتر كنيم و دنيايي جديد كشف كنيم».

گيليان ولف در زير مجموعه‌هاي بخش «به چهره‌ها نگاه كن» با عناوين «چهره‌ها و احساست»، «وحشت»، «خشمگين يا آرام»، «غافلگيري» و «آرام و مطمئن» به تحلیل آثار هنري و تاكيد بر حالات چهره‌ها در اين آثار پرداخته است و انتقال احساساتي از قبيل خشم، وحشت و آرامش را از طريق رنگ‌ها و خطوط، به خواننده آموزش مي‌دهد.

در بخش «چهره‌ها و احساسات»، تجزيه و تحليل نويسنده از حالات و درونيات دو چهره را در اثري از كارلو دلسي به نام «كاترين مقدس از سي‌نا» و اثري از پابلو پيكاسو به نام «زن گريان» اين‌گونه مي‌خوانيم: «چهره مهربان كاترين مقدس آرام و خاموش است، با اين وجود حالت چهره او به شما نشان مي‌دهد كه در سكوت از غمي بسيار بزرگ رنج مي‌برد.» و «در اين تصوير پيكاسو چهره زني را به ما نشان مي‌دهد كه از ناراحتي هولناكي عذاب مي‌كشد».  

از ديگر هنرمنداني كه آثار آن‌ها در اين كتاب براي تبيين نقش بدن در اثر هنري و انتقال احساسات از طريق آن تحليل شده است مي‌توان چارلز لوبرون، شونكوزا هوكوشو، پيتر استانيك، كمال‌الملك، فرديناند جرج والدمولر، مارك گرتلر، جان استوارت كوري، ژان متزينگر، ونسان ونگوگ، جرج دولاتور، گرانت وود و نورمن راك‌ول را نام برد.

نويسنده در بخش انتهايي كتاب كه عنوان آن «بيشتر بدانيد» است، با معرفي كوتاهي از هنرمندان نام‌برده و توصيف خصوصيات آثار آن‌ها، به درك بهتر و عميق‌تر خواننده، علاقمندي او به آثار هنري و انعكاس تاثيرات آن در زندگي روزمره، ياري مي‌رساند.

براي مثال در كنار تصوير اثري از ژان متزينگر با عنوان «خط مسابقه دوچرخه‌سواري» مي‌خوانيم: «متزينگر از آن‌دسته هنرمنداني بود كه به كوبيست معروفند. هنرمندان اين گروه روش جديدي را در ارتباط با اشكال تجربه مي‌كردند. متزينگر اولين كتاب را درباره اين سبك از نقاشي نوشته است. هنرمندان كوبيسم در يك نقاشي چند نماي مختلف از يك موضوع را با هم تجربه مي‌كنند».  

همچنين در بخشي از توضيح تصوير اثري از كمال‌الملك به نام «رمال» مي‌خوانيم: «محمدخان غفاري در ۱۳ سالگي از شهر كاشان به تهران آمد و در مدرسه دارالفنون به تحصيل پرداخت. او انديشه‌هاي تازه‌اي را در نقاشي ايراني پايه گذاشت. كمال‌الملك در ۱۲۷۵ ه.ش به اروپا رفت و سه‌سال در موزه‌هاي لوور و ورساي به مطالعه نقاشي پرداخت. كمال‌الملك طي حادثه‌‌اي در پايان عمر نابينا شد اما به‌عنوان هنرمندي جاويدان در هنر ايران شهرت دارد».  

ناشر در بخشي از متن پشت جلد اين كتاب مي‌نويسد: «با خواندن مجموعه «نگاه كن» كه براي همه گروه‌هاي سني، به‌ويژه كودكان و نوجوانان تدوين و نگارش شده است، نگاهمان به آثار هنري تغيير خواهد كرد».  

كتاب «زبان بدن در هنر» از مجموعه «نگاه كن»، نوشته گيليان ولف با ترجمه فاطمه كاوندي، زمستان ۸۷ توسط موسسه فرهنگي پژوهشي چاپ و نشر نظر، با ۴۸ صفحه گلاسه در شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و با طراحي روي جلد روشنك مافي، چاپ و به‌تازگي عرضه شده است.

شكل ها در هنر .مجموعه نگاه ميكنم.نشر نظر(خروس)

"شکل ها در هنر" از مجموعه "نگاه کن" کودک را به خوب نگاه کردن و جستجو وا می دارد. در این کتاب مفهومی کودک ضمن آشنایی با شکل های هندسی با  آثار هنرمندان بزرگ نیز آشنا می شود. نویسنده در نگارش این مجموعه از تجربه های شخصی خود با کودکانش بهره گرفته است.

او به کمک بازی، شکل ها را به کودک می آموزد و او را با هنر آشنا می سازد. دقت در جزئیات تصویر ذهن کودک را کم کم فعال می کند و سبب می شود درک بهتری از زیبایی ها داشته باشند.
لوسی میکلت ویت پدید آورنده ی مجموعه "نگاه کن" بر این باور است که برای معرفی هنر به کودکان تنها چند تصویر نقاشی کافی است. او درباره هنر و توانایی های آن چنین می نویسد: "هنرمندان طی هزاران سال در اطراف ما زندگی کرده اند و آثاری که از آن ها به جای مانده نشان دهنده ی نوع زندگی و افکار آن هاست. این میراث شگفت انگیز به عنوان سرچشمه ی لذت و حکمت بی نظیر است. هنر قادر است ما را بخنداند یا بگریاند. هنر می تواند ما را از برای انجام کاری به هیجان آورد و یا جسارت ما را تحریک کند."

او پیشنهاد می کند: "در تصاویر به دنبال شکل هایی بگردید که از شما خواسته شده و بعد برای سرگرمی شکل های بیشتری پیدا کنید. درباره ی آن ها صحبت کنید، بشماریدشان و باهم مقایسه کنید. شما همچنین می توانید به رنگ ها و جزئیات ریز تصاویر دقت کنید. بعضی از کودکان شاید علاقمند باشند درباره ی نقاشی ها ی مورد علاقه ی خود داستانی بسازند. بعضی دیگر شاید دوست داشته باشند که از روی آن ها کپی کنند. محدودیتی وجود ندارد. هر یک از این فعالیت ها موجب می شود کودکان به اندازه کافی روی تصاویر تمرکز کنند و آن ها را خوب به خاطر بسپارند و این دقیقا هدفی است که کتاب به دنبالش است."

خرگوش كوچولو در گالري و خرگوش كوچولو هنرمند.نشر نظر(خروس)

خرگوش كوچولودر گالري

"مامان خرگوشه گفت: من دارم میرم به یه گالری، پر از کارهای هنری جالب، کی دوست داره با من بیاد؟

بالاخره مامان خرگوشه و بابا خرگوشه و خرگوش کوچولو به گالری رفتند.

اولین چیزی که خرگوش کوچولو دید یک نقاشی روی دیوار بود، یک سیب سرخ قشنگ.

با خودش گفت: حسابی هم رسیده و الآنه که بیافته..."

خرگوش کوچولو با هر نقاشی و اثر هنری به اندازه‌ی فهم خودش ارتباط برقرار کرده و آن را برای خود ملموس می‌کند. پدر و مادرش نیز با دادن اطلاعات درست و ساده به او در درک آثار و کشف آن ها کمک می‌کنند.

خرگوش کوچولو خوشحال است؛ آثار هنری به او امکان کشف دنیای جدیدی را دادند. دنیایی که هر چند برایش ناشناخته بوده اما به اندازه خودش توانسته آن را درک کند.
خرگوش کوچولو مصداق کودک ماست. کودک از راه‌های گوناگون به کشف محیط اطراف خود و جهان می پردازد. او در مواجهه با اثر هنری از دریچه‌ای تازه‌ای (که همان ذهن هنرمند است) به دنیا نگاه می‌کند و هر چند آن را خیلی درک نکند اما به اندازه‌ی رشد ذهنی خود با آن ارتباط برقرار می کند. در حقیقت او به طور غیرمستقیم با خلاقیت و نگاه‌های نو و متفاوت آشنا می‌شود.
در این روند والدین و مربیان می‌توانند با پاسخ گویی درست به سوالات کودک و سهیم شدن در تجربه‌های تازه‌ی او در درک جهانی نو و خلاق همراهی‌اش کنند.

خرگوش كوچولو هنرمند

خرگوش کوچولو به همراه مادرش به نمایشگاه نقاشی می روند. او از تماشای نقاشی ها لذت می برد و شکل های زیادی می بیند که برخی از آن ها کمی عجیب به نظر می آمدند. آخر چگونه می شود خورشید آبی باشد؟!

تماشای نمایشگاه پرسش های زیادی را برای او به وجود می آورد و او را به فکر وا می دارد. خرگوش کوچولو پس از بازگشت از نمایشگاه چند برگ کاغذ برمی دارد و با مدادرنگی هایش شروع به نقاشی می کند. او با دایره خورشید، درخت و دگمه و با مربع و مثلث خانه می کشد. او نقاشی های زیادی می کشد و سرانجام در پایان روز همه را به دیوار می چسباند. مامان خرگوشه هم او و هم نقاشی هایش را ستایش می کند. او خیلی خوشحال است و خودش را یک هنرمند می داند. شب هنگامی که به رختخواب می رود به نقاشی هایی که فردا می خواهد بکشد فکر می کند.

نقاشی کردن از فعالیت های مورد علاقه کودکان است. آن ها با نقاشی کردن نه تنها آن چه را که در دل دارند بیان می کنند بلکه آرام آرام حس زیبایی شناسی و ذوق هنری در آنان برانگیخته و به دنیای هنر نزدیک می شوند. آنان به کمک نقاشی با رنگ و ترکیب آن ها و شکل ها و چیزهای بسیار دیگری آشنا می شوند.

يك داستان محشر.انتشارات مبتكران

وقتي جزف كوچک بود،‌ پدربزرگش روانداز محشری برای او دوخت. روز به روز جوزف بزرگتر می شد و رو اندازش کوچک تر و کهنه تر می شد، ‌تا این که یک روز مادر گفت: جوزف دیگر وقتش رسیده است که بیندازیم اش دور.

ژزف گفت: "پدربزرگ یک کاری اش می کند" پدر بزرگ رو انداز را برداشت این ورش کرد آن ورش کرد و همان طور که قرچ قرچ قیچی می زد سوزن اش فرو می رفت و در می شد فرو رفت و در می شد می گفت:"هو...م م م. از این رو انداز فقط به اندازه ای مانده که ازش یک ... چی درست کنم؟ ... یک کت محشر!"

جوزف کت محشر را پوشید و بیرون رفت.

ماجرا به این جا ختم نمی شود و هم چنان ادامه دارد. کت تبدیل به یک جلیقه محشر، یک کراوات محشر، یک دستمال محشر و سرانجام به یک دگمه ی محشر می شود و بعد هم گم می شود. این بار هم جوزف دست به دامن پدربزرگ می شود. ولی مادر می گوید: "پدربزرگ که نمی تواند از هیچ چیز، چیزی درست کند.... روز بعد جوزف به مدرسه می رود. همان طور که با قلم اش جرق جرق جرق جر ق روی کاغذ می نوشت، ‌می گفت: "هو...م فقط همین برایم مانده که ازش ... چی درست کنم؟"

فکر می کنید جوزف با یک دگمه ی گم شده چی جور کرد؟ پاسخ این پرسش در صفحه ی آخر کتاب است.

با خواندن آخرین صفحه هر چند به جواب رسیده اید اما فوئب گیلمن از شما دعوت می کند تا دوباره به ابتدای کتاب برگردید و ماجراهای دیگری را که در همسایگی خانواده ی جوزف روی می دهد پی بگیرید.

یک داستان محشر، روایتی است دلپذیر از رابطه ی گرم خانوادگی و به ویژه صمیمیت بین نوه و پدر بزرگ. آینه ی کوچکی است از بخشی از یک جامعه ی سنتی. داستانی است از خلاقیت، بازیافت و استفاده ی بهینه از مواد مصرفی و نمایشی است از هنر فوئب گیلمن.

او دانش آموخته ی امریکا و اروپاست و قبل از آن که خود را وقف نوشتن و تصویرگری کتاب های کودکان کند، سال ها در کالج هنر اونتاریو تدریس کرده است. کتاب را برای کودکان سه سال به بالا بلند بخوانید و با هم لذت ببرید.

خواب خرس مهتابي انتشارات مبتكران

یک روز یک کانگورو با بچه ای که در کیسه داشت، از باغ وحش فرار کرد و رفت توی حیاط خانه ی خرس. پرنده کوچولو گفت: «تو هم چیزی را که من می بینم، می بینی؟» خرس جواب داد: «البته اما باورم نمی شود، مثل یک رؤیاست.»

پرنده گفت: «شاید داریم خواب می بینیم» خرس با صدای بلند گفت: «آره راست می گویی. الان حتماً توی رختخوابمان خوابیده ایم.» پرنده گفت: «چطور است خودمان را بیدار کنیم.» خرس با خنده گفت: « بگذار اول کمی تفریح کنیم.» به اتاق رفت و ظرف عسل را برداشت و دستش را مثل ملاقه توی آن برد و عسل بیرون آورد. پرنده گفت: «مگر این عسل را برای زمستان نگه نداشته بودی؟» خرس گفت: «این عسل توی رؤیاست هر چقدر بخواهم می خورم. وقتی هم که از خواب بیدار شویم، عسل دست نخورده سرجایش است.» و به این ترتیب خرس و پرنده هر خرابکاری که دل شان می خواست، کردند. از طرفی مأموران باغ وحش که در تلاش یافتن کانگورو بودند، به آن جا رسیدند و کانگورو را در آن جا پیدا کردند. بقیه ماجرا را همراه فرزندان خود و یا همراه شاگردان کلاس خود در کتاب پی بگیرید. و با هم از متن و تصاویر نشاط انگیز لذت ببرید و بخندید.  

داستانی است از دنیای شیرین خردسالی، خیالپردازی های کودکانه، شیطنت ها، زودباوری و سادگی هایشان، که البته در این ماجرا خوش شانسی هم نصیب شان می شود.

اثری موفق در ایجاد شادی و تفریح برای کودکان تا ده سال.

 

شاد و موفق باشيد

 

پسندها (2)

نظرات (20)

مامان آروین(مهناز )
3 اردیبهشت 94 11:22
سلام واقعا عالیه دستتون درد نکنه من که همیشه از خوندن مطالب شما مخصوصا کتابهایی که معرفی میکنید لذت میبرم ان شائ الله که بتونید همه کتابها رو تهیه کنید و برامون تعریف کنید
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
انشالله بتونم بگیرم
مامان آروین(مهناز )
3 اردیبهشت 94 11:27
فقط زینب جان من تو سایت هد هد رفتم همه کتابهایی که شما معرفی کردین اونجا نیست ولی اکثریتشون موجود بودن مثلا کانون پرورش فکری فقط 4 تا از کتابهایی که شما گفتید رو داره بقیه رو شما از کتابفروشی محلتون دیدن کردید ؟ یا ناشران محراب قلم ،قلم ، نوای مدرسه ، هنر سرای اندیشه ، حوا و شهر تاش رو اصلا نداره سایت دیگه ای سراغ ندارید که اینها رو داشته باشه ببخشید من خیلی سوال میکنم ببوس روی ماه آرتین جون رو
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام ،یکی از جاهایی کهامیدوارم بتونم کتابهاشو بخرم کانونه پارسال تو نمایشگاه از ده تا کتابی که میخواستم فقط دوتا داشت اما بیشتر اون انتشاراتی که گفتید و کتابهاشو از نزدیک دیدم خود سایت هر کدوم از انتشارات بگردی احتمالا فروش دارن
مامان فاطمه
4 اردیبهشت 94 15:49
عزیزم خیلی عالی بود پاینده باشی
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون دوستم
مامان زهره
5 اردیبهشت 94 0:24
مرسی زینب جان متاسفانه ما که دسترسی به نمایشگاه نداریم ولی اینترنتی چندتا از این کتابهایی رو که معرفی کردی رو خریدم انشالله چندتا دیگه رو هم از لیست شما انتخاب میکنم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
اميدوارم مرسانا از كتابهاي خريدي خوشش اومده باشه اگر خواستي بگو برات ميخرم پست ميكنم
مامان فهیمه
5 اردیبهشت 94 1:23
مرسی از محبتت دوست خوبم امیدوارم همه رو بتونی تهیه کنی.منم ازشون استفاده میکنم و حتما تهیه میکنم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون .انشالله
مامان كيان
5 اردیبهشت 94 10:04
ممنون خیلی عالی شما نصف راه که قسمت سختشه واسه ما رفتین. البته منم قبول دارم که باید مطابق علایق بچه خودمون انتخاب کنیم. خوشبختانه سلیقه های فسقلامون تقریبا شبیه با یکمی اینور اونور کیان هم کتاب یک داستان محشر رو داره. از اونجا که کیان هم یک پتو داره که بدون اون اصلا و ابدا نمیخوابه اینو براش خریدم. جالبیش اینه که وقتی این کتابو خوندم آخرش از بلایی که سر او پتو اومد کلی بغض کرد و وقتی بهش گفتم وقتی پتوی تو کهنه شد بنظرت باهاش چی درست کنیم که با یه حالت غمگینی گفت هیچی چون آخرش گم میشه. این بود نتیجه گیری پسرما از این داستان
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
الهي چه نتيجه گيري كرده پسر كوچولومن خيلي از كتاب يه داستان محشر به شخصه خوشم ميا اينكه تو روند داستان بچه و درگير ميكنه با اين فكر كه از يه چيز ميشه استفاده هاي ديگري هم كرد و دور انداختن وسايل كهنه تنها انتخاب نيست
نسیم
5 اردیبهشت 94 12:42
زینب بانو ما چه طوری می تونیم از شما تشکر کنیم؟ خیلی خیلی لطف کردی مامان عزیز... ممنون آرتین عزیزمون رو هم ببوس
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون
مامان آروین(مهناز )
5 اردیبهشت 94 12:50
سلام من تو سایت همه ناشران رفتم و کتابهایی رو که شما معرفی کرده بودین رو دیدم خیلی عالی بودن فقط خرید اینترنتی اونها شامل یک هزینه اضافی پست هم میشه راستی سایت هدهد ارسالش مجانیه شما تا حالا خرید کردید ؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام من يه عادتي دارم حالا خوب يا بدش و نميدونم تا چيزي و از نزديك نبينم نميخرمتا حالا از هده خريد نكردم
مامان زهره
6 اردیبهشت 94 1:22
مرسی زینب جان لطف ذاری . من که متاسفانه چون دسترسی به کتابفروشی خوب تو شهرمون ندارم و یک نمایشگاهم که تو بهمن ماه باز شد اون کتابهایی که مد نظر من بود رو نداشت واسه همین خیلی اینترنتی میخرم خدا رو شکر تا به حال کتابی که نپسندم نبوده به جز یک مورد بعدشم به لطف دوست نازنینی مثل شما که زحمت میکشی و کتابهای مناسب رو معرفی میکنی مشکلمون تا حدودی حل میشه ( هر چند سلیقه های کوچولوهامون یک خورده با هم فرق داره
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
انشالله موفق باشید
lمامان تسنیم
6 اردیبهشت 94 11:24
ممنونم خانومی این لیست را با لیست کتابهای پارسال می بریم نمایشگاه وای من چقدر نمایشگاه کتاب را دوست دارم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
خواهش میکنم
مامان كيان
6 اردیبهشت 94 14:38
مامان زینب عزیز من اومدم باز با چندتا سوال: المر فیل رنگارنگ که مال هدهد بود آزادی یعنی چه هم مال انتشارات شهرتاش بود کتابهای نشر قلم که نوشته بودین رو نتوستم پیدا کنم شهر قلم همون چکه است؟ نافل بانی رو دوبار معرفی کردین قبلا یبار گفتین مال شهرتاش یبار شهر قلم. توی سرچ هم نتوستم بفهمم چی به کجاست بعضی انتشارات سایت درست حسابی دارن ولی بعضیهاشون افتضاحن یعنی اصلا نمیشه چی به کجاست
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
من همه و تو ليست نوشتم با انتشاراتشون المر امير كبير نافل بانی شهر تاش(درسته ممنون از اینکه بهم گفتید اصلاحش کردم) آزادي براي همه راز بارش كتابهاي نشر قلم كه گفتم قبل تر ها نوشته بودم تو دفنرم و اسم دقیقش و نگاه میکنم میگم در رابطه با نشر قلم و چکه من تو نمایشگاه یه غرفه به نام هر دوتا دیدم و یه غرفه به نام تک تک حالا اینکه باهم هستند یا نه و نمیدونم
مامان آروین(مهناز )
7 اردیبهشت 94 9:05
خوش به حالتون چه خوب ولی تو شهر ما امکان دیدن کتابها از نزدیک نیست همه جا که تهران نمیشه همه چی توش پیدا بشه ممنونم عزیزم از وقتی که میذاری راستی یک پیام خصوصی هم چند روز پیش براتون فرستادم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
من واقعا نمیخواستم یه وقت ناراحت بشین،من از این بابت گفتم که کتابهایی که میخوام بگیرم بخش بیشتریش و از نزدیک خوندم بله خصوصیم چک کردم
لیلا مامان پرنیان
8 اردیبهشت 94 11:58
سپاس مهربون
مامان كيان
8 اردیبهشت 94 14:23
مامااااان زینب از تمام این انتشاراتی که نوشته بودین تو سایت نمایشگاه فقط کانون پرورش بود که نصف این کتابا رو نداشت، چکه. گام شهرقلم هم بود که هیچ کدوم این کتابارو نداشت. نمیدونم اینا هنوز تکمیل نشده یا اینجا با اونی که تو نمایشگاه هست فرق داره یا کلا سایتش مشکل داره. اگر اینجوری باشه که خیلی اوضاع خرابه و البته عجیب
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
تجربه سالها رفتن به نمایشگاه بهم نشون داده بیشتر انتشارات میان شاید سایت به روز نیست و شاید امسال نمایشگاه مدلیدیگر باشه در رابطه با کتابهاهم نمیدونم والا باید ببینم کدوم ها هستند و اگر تونستم بخرم
مامان كيان
9 اردیبهشت 94 12:44
درست شد. تقریبا بیشترشو پیدا کردم. جالبه که اگه مثلا اسم کاملشو بزنی پیدا نمیکنه یه کلمه کلیدی خاص رو پیدا میکنه. البته فک میکنم از دیروز آپدیت شده چون دیروز اصلا اسم انتشاراتیها رو هم نمیورد
مامان پرنیا
16 اردیبهشت 94 17:32
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی
19 اردیبهشت 94 13:13
با سلام دوست عزیز... از شما دعوت می شود تا در دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کوکان ونوجوان نابینا شرکت فرمائید. همچنین خواهشمند است عنوان «همکار افتخاری» ما را جهت کمک دراجرای این برنامه پذیرا باشید.
مامان كيان
20 اردیبهشت 94 14:16
salam maman zeinab jan. shoma namayeshgah raftid?ketabhaiee ke mikhastid ro gir ovordin rastesh tehran oomadan yekam baram moshkele mikhastam bedoonam agr hame ketabha hast vaghean va sharayet monaseb rahi besham. omidvaram behtarin estefada ro az namayeshgah borde bashin
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام آره خداروشکر رفتم اما همه کتابهارو نداشت و من نتونستم پیدا کنم چندتا انتشاراتی که میخواستم نبود و اگر هم بود از دهتا کتابی که میخواستم تو اون روزخاص که من بودم پنج تاش بود و یا تموم کرده بود و یا نیاورده بودند در هر صورت برای من که بخشی از خریدم و کردم خوب بود اما نمیدونم ارزش اینو داره بهتون بگم با توجه به اینکه گفتید به شرایط اومدنتونم شکله براتون بگم بیاین یا نه نمیدونم البته تخفیف ۱۰ درصدی داشتند
مامان نیکا
20 اردیبهشت 94 16:47
لطف می کنید کتاب هایی که خریدید رو بگید چی بوده ممنون
سعیده مامان محمد طاها
29 اردیبهشت 94 5:41
سلام خانمی. دستتون درد نکنه بابت معرفی کتابها. من همیشه از نوشته هاتون لذت میبرم. به وب منم سر بزنید خوشحال میشم.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
خداروشكر و ممنون