آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

یک روز معمولی با آرتین(3)...

1392/6/6 16:07
522 بازدید
اشتراک گذاری

پارک ایرانی:

 " پارک ایرانی " که در "ده ونک" قرار داره....به میدان ونک که رسیدید از هرکس بپرسید شما رو راهنمایی میکنه......جای خیلی با صفائیه.بغل...حتی آلاچیق هم داره...جا برای نشستن و حتی غذا خوردن.عینک...وسایل بازی برای بچه ها...وسایل ورزشی......سرویس بهداشتی خجالتو........

چون دیر تصمیم گرفتیم بریم پارک یه شام سبک برات درست میکنم و با هم میریم پارک تا برسیم دیگه تاریک شده ولی با این وجود پارک زیبایی بود

این عکس پارک در روزه

و اما آرتین:تا رسیدیم به امارت شروع کرد به آپ آپ کردن و دوست داشت به آب دست بزنه و کلی هم خوشش اومد

 

اینجا هم داره به من برگ خشکیده درخت و میده

محو تماشای بازی بدمینتون دونفر بودی

سرسره بازی و دوست داری اما بیشتر از اون بالا پایین کردن پله هارو دوست داری

آخه مامان از اینجا میان پایین

نشستی روی چراغ

خیلی خیلی دوست داری بری روی اجسام و تعادلتو حفظ کنی و اینجا هم رفتی روی چراغ  و سعی میکنی پاتو نذاری پایینقهقهه

بعد خوردن شام پابرهنه رفتی یه سری به کاسکت بزنی

شب میایم خونه و بعد یک ساعت میخوابی

خدارو شکر میکنم که سالمی و میتونی اینقدر انرژی داشته باشی و باید بهت بگم تو را به خاطر خودت دوست دارم که اینقدر ناب و تکرار نشدنی و بی نظیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان محمدرهام جون
6 شهریور 92 22:04
ای جان هزارماشالله به آرتین خان ومامانش با این قلم تواناش وپست ثابت زیبا ومعرکه اش.

با افتخار لینک شدید


ممنون عزیزم
مامان پندار
7 شهریور 92 1:13
جانم.... چقدر کارهاش بانمکه مخصوصا نشستن روی چراغ و رفتن لای نرده ها
از طرف من ببوسش


مامان دنیز
7 شهریور 92 2:15
چه جای قشنگی همیشه به تفریحو گردش


ممنون خاله
خاله سمیه
7 شهریور 92 11:29
سلام عزیز خاله
دوباره دوری هاودلتنگی های من شروع شد .
دلم برات کلی تنگ شده .
همین که هستی سالم و شاد برام کافیه .



ما هم دلمون تنگیده ،خواهر منم قول میدم زود به زود کارهای آرتین و با عکساش برات بزارم و
فرناز خاله آرسن جون
7 شهریور 92 20:42
مرسی ممنون بابت پیام قشنگتون آرتین جون خیلی با نمک و شیطونه از طرف من ببوسینش اگه مایل باشین تبادل لینک کنیم


حتماً عزیزم.خوشحالم کردید به ما سر زدید
♥ نیم وجبی ♥
7 شهریور 92 22:05
ای جوونم چه پسر ماهییی
خدا حفظش کنه اسمشم خیلی قشنگه
مرسی که به نیم وجبی ما سر زدین خوشحال شدم اگه خواستی مارو لینک کن من شمارو لینک میکنم که بازم بهتون سر بزنم


حتماً دوست خوبم
مامان تینا و رایان
8 شهریور 92 20:11
خدا حفظش کنه


خاله ی آریسا
9 شهریور 92 8:43
به نظرم دوست داره همه چیزو از هر نظر تست کنه از کاراش معلومه .
آخه با چرخ روروک چیکار داری خاله
شیطون ناز دوستت دارممممممممممممم


آره، طبیعت بچه ها تو این سن اینه. خیلی خیلی کنجکاون و خدا به ما مامانها صبر بده