آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

یک روز معمولی با آرتین(2)...

1392/6/6 16:06
530 بازدید
اشتراک گذاری

اول یکم به وسایل مامان دست میرنی

یکم کتاب میخونیم(البته تمام کتابهات و باید دونه دونه در بیارم و به انتخاب خودت بخونم)

این کتاب پر از عکس بچه هاست و شما عاشقشیقلب

مجموعه تدی

 
ایجا هم بازی این و نندازی (این دفعه با بادکنک )که بادکنک گیر کرد به پاتو افتادی

چون میتونی صفحه های کتاب و در بیاری کلی از این کتاب خوشت میآد


اومدیم بریم تو آشپزونه یه چیزی بخوریم میون راه یکم ماشین بازی کردی


بعد خوردن چندتا مغز بادوم توپ بازی هم کردیم و بعد رفتیم تو اتاقت..

شکلک های محدثه

 

 فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

 شما این کتاب هاتو خیلی دوست داریچشمک:

این کتابم  تند و تند ورق میزنی عکساشو  میبینی و  منم از خودم برات داستان تعریف میکنم

کتاب شعره و برات شعراشو میخونم-بعضی وقتا هم خودم یه شعر دیگه میگم

این عروسک وقتی پشت شو فشار بدی صدا میده و برای اولین بار دادم دست و قیافت اینطوری شدهتعجب

بعد از اون همه کتاب خوندن و ورجه وورجه یکم استراحت حال میده(البته خودت میری تو صندلیت میشینی)

کلی اسباب بازی هم داری که بعد استراحت و خوردن میوه همه رو در میاری و دوتایی باهم بازی میکنیم .

با بابا افشین تصمیم میگیریم بریم پاک...

ادامه دارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان تینا و رایان
8 شهریور 92 20:09
پسر من اصلا تا کتاب میارم جلوش یا میخواد بخوره یا اگه ورقش نازک باشه پاره میکنه
چی کار کنم؟


عزیزم بعضی از کتابها خیلی محکم هستند مثل مجموعه تدی یا باز کن ببین تو موضوعات وبلاگ بخش معرفی کتاب همه با عکس و انتشارات هستند اونارو براش بگیر.
ماما تینا ورایان
10 شهریور 92 11:05
کتاب جلد سخت گرفتم و کتابهای پارچه ای ولی همشونو میخواد بخوره


آریتنم کتاب هاشو میذاشت تو دهنش من زیاد توجه نمکردم که حساس نشه، بعد اینکه حس کنجکاویش بر طرف شده دیگه اینکارو نمیکنه ولی هنوزم بعضی وقتها کتابهایی که برگه های نازک تر دارن رو که میخواد ورق بزنه پاره میکنه