آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

بدون عنوان

1393/6/18 0:56
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

بی نظیر کوچک،خوش آتیه ام ...

تا باشد هر آنچه سلامتی، عشق ، آرامش در کائنات موج میزند روانه روح و جان بی همتای تو شود ...

من به تو ایمان دارم ، به هر آنچه هستی و خواهی شد ...

تو تبلور عینی باورهای یک اسطوره بی تکرار هستی ...

از جان عزیزترم هر چه در توانمان بوده و هست را پیشکش به آینده و حال خالی از نامهربانی تو میکنیم ...

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان سبا
18 شهریور 93 3:13
سلام.ماشا الله به این مامان فعال.من لینکتون کردم هرچندخیلی دیر !!همیشه شاد باشید
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام ممنون
سپیده
22 شهریور 93 9:04
خانمی برای تهیه سی دی و کتابها به این آدرس مراجعه کنید. اگه سوالی هم داشتید http://mohasselenglish.blogfa.com/
مامان مهراد
30 شهریور 93 9:43
چه متن زیبایی بود...... چه آرزوهای قشنگی( دنیای خالی از نامهربانی)
مامان ترنم
6 مهر 93 8:12
چه پسمل نازی.خداحفظش کنه
شادی
6 مهر 93 13:18
ایشالا. از صمیم قلبم براتون آرزوی دنیای خالی از نامهربانی دارم.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم