آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

نمایشگاه کتاب...

1392/2/14 14:33
2,305 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه من وبابا افشین به همراه شما رفتیم نمایشگاه کتاب مصلی اونقدر که فکر میکردم شلوغ نبود و من تند تند رفتم کتابایی که می خواستم و گرفتم البته قابل ذکر است که اگه بابا افشین زحمت نمیکشید شما رو نگه داره و با کالسکه راه ببره من نمی تونستم آنقدر راحت خرید کنم و از شما هم به خاطر همکاریت ممنونم گلکم..

از اونجا که کلی کتاب شعر بابا افشین قبلا واست خریده بود امسال زیاد دنبال کتاب شعر نبودم اینم اسم کتابایی که واست خریدم:

دنیای شلوغ تاتی ها

این کتابها هم واسه شماست و هم واسه مامانی

 این کتاب پر از عکس نی نی و اجزای بدن ،لباس ها و کارهایی که کودکان انجام میدن و نشون میده و چون شخصیت های اصلی کتاب کودکان هستند فکر کنم آرتین خوشش بیاد...

سری کتاب های بنفشه
نمونه ای از صقحات کتاب

صدا صدای مزرعه

این کتاب علاوه بر آشنایی با حیوانات صداها و غذای حیوونا رو بهت یاد میده مثل یک نقابه باید بگیری جلوی صورتت واز جای چشای اون حیوون نگاه کنی(چون هنوز کوچولویی من این کارا واست میکنم)

البته دو جلد دیگر هم داشت با عنوان صدا صدای آدمها و صدا صدای حیوانات جنگل که اون ها را هم واست گرفتم


قلم سبز

نمونه ای از صفحات کتاب


 

چرخ چرخ بچرخون

من و بابا افشین خیلی از این کتاب خوشمون اومد امیدوارم تو هم خوشت بیاد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

رنگ ،بازی

بازی ،رنگ

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

دستمال خال خالی

این کتاب از سری کتاب هایی که جمله تصویر است( در میان جمله ها به جای یک کلمه خواص تصویر اون کشیده شده )

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

باز کن ببین

در هر صفحه با بیرون کشیدن نشانه یک صفحه نمایان میشود نا در ده تصویر پنهان شده،با (متضادها،رنگ ها،شکل ها) آشنا شویم.


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نی نی چی میخواهد؟

یه داستان قشنگ با نقاشیهای زیباست من که ازش خوشم اومد امیدوارم آقا آرتین هم خوشش بیاد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

بازی بازی بازی

از مجموعه ترانه های خانه (12 تا شعر قشنگ داره)

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مجموعه کتاب های تدی(آشنایی با مشاغل)

وسایل مربوط به شغل را در صفحه های جداگانه نشان میدهد و کودک به به صورت ملموس تری با وسایل آشنا می شود.

چکه

تدی شجاع است

از مجموعه ماجراهای تدی

شهر قلم

یاد بگیر که راستگوباشی و یاد بگیر که تقلب نکنی

از سری داستان های آقا گرگ بازیگوش البته این کتاب ها برای گروه سنی آرتین نبود ولی خوشم اومد گرفتم

شهر قلم

ترانه بازی (پارک بازی)

شهر قلم-چکه

ها،ها،ها زرافه رو نگاه کن

این کتاب به همراه یه پازله

به نظرم برای مهارت دستت خیلی خوب و همچنین تطبیق و شناسایی شکلها

انتشارات شهر قلم و چکه

بزرگترین حیوان جنگل کیه؟

این کتاب از سری کتاب های سفره ای که مثل یه سفره تا شده است و در هر تا یک پرسش مطرح شده تا اینکه کاملا باز شود و به جواب میرسیم آرتین خیلی خیلی از این خوشش اومد به طوری که بهمون نمیدادش و همش تو دستش بود.(عنوان های دیگر:این جای پای کیه؟این تخم گنجشک است؟)


انتشارات شهر قلم و چکه

ما برای هم ساخته شدیم

از سری کتاب های دنیای دوست داشتنی من

انتشارات شهر قلم و چکه

سه تا کتابم واسه خودم گرفتم:

501 روش عملی برای تثویت اذت نفس بچه ها از تولد تا 18 سالگی

انتشارات قدیانی

365پیشنهاد برای شاد کردن بچه ها

انتشارات قدیانی

چگونه به کودکان خود نه بگوییم

انتشارات صابرین

به بچه ها گفتن از بچه ها شنیدن

 

انتشارات دایره

تربیت کودک بدون کتک و لوس کردن

انتشارات رشد

البته چندتا کتاب دیگه هم می خواستم که پیدا نکردم و گوگولی مامان یکم خسته شده بودی مجبور شدیم برگردیم و قراره بعدا بابا افشین بره واسمون اون کتابارو بخره.ممنون بابا افشین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آریا
22 اردیبهشت 92 11:28
چه کتابهای خوبی
یه پیشنهاد
اگه تا حالا برای آرتین جون کتاب نخوندین بهتره از کتابهای ساده تر شروع کنید و کتابهای سخت تا بتونه راحت دستش بگیره و شما هم نگران پاره شدنش نباشین
من که اینکار رو انجام دادم و الان هم پسرم اصلا کتاب پاره نمیکنه و خیلی خیلی به کتاب علاقه داره در ضمن با کتابهایی شروع کنید که شعرهای کوتاه و قابل فهم دارن توی وبم چندتا کتاب معرفی کردم یه سر بزنید(مجموعه کتابهای نی نی "نی نی میخواد راه بره بازی کنه و...انتشارات قلم سبز خیلی خوبه)


ممنون عزیزم که به وب ما سر زدی و از پیشنهادتم متشکرم.کتاب خوندن و خیلی وقته برای پسرم شروع کردم شعرم براش میخونم.حتما به وب شما سر میزنم.