آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

برای پسرم...

1391/12/6 0:54
560 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی آرتین جو جو رو می برم حموم کنه این شعر و براش می خونم

 

چشم، چشم، دو ابرو، نگاه من به هرسو

 پس چرا نیستی پیشم، نگاه خیس تو کو

 گوش گوش دوتا گوش، دو دست باز، یه آغوش 

بیا بگیر قلبمو، یادم تو را فراموش

چوب، چوب، یه گردن، جایی نری تو بی من

 دق میکنم میمیرم، اگه دور بشی از من

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آرمیتا
9 اسفند 91 13:01
کوچولوی نازی داری لینکت کردم به من و کوچولوام هم سر بزن اگه لینک کردی خبر بده
مرسی مامان آرمیتا


لطف دارین ،ممنون
مهسا مامان کیارش
11 اسفند 91 0:22
زینب جون سلام. من از خیلی وقته که میام تو وبلاگ آرتین جون البته نظر نذاشتم و خیلی وقت هم میشه که لینکش کردم برام وبلاگش جالبه و هم خوشگله عکساش هم خیلی نازه خدا واستون حفظش کنه من هم این شعر و همیشه برای کیارش میخونم و حتی خودش هم حفظ شده
خوشحال میشم که باهم دوست شیم و تبادل لینک کنین و بیاین بهمون سر بزنین. آرتین جون رو ببوسین


ممنونم گلم