آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

عکس..

1392/8/13 0:54
1,659 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیرینم.مهربونم...

دیروز در بین جارو کشیدن خونه،  رفتم یک سری به غذای شما بزنم تو آشپزخونه بودم که صدای جارو برقی و شنیدم ، اومدم ببینم در چه حالی دیدم جاروبرقی و روشن کردی و داری برام خونه رو جارو میزنی و منم چندتا عکس گرفتم و خودم نشستم به تماشای شما ..حسابی با جاروبرقی سرگرم بودی و وقتی خسته شدی خودت خاموشش کردی.

قربون اون تلاشت برم

صبح بعد از خوردن صبحانه وقتی داشتم سفره رو جمع میکردم و میخواستم پنیرو خامه و ... رو بذارم تو یخچال طبق عادت همیشگی با ایما و اشاره به من فهموندی که میخوای شما این کارو بکنی و با باز شدن درِ یخچال شروع کردی به جستجو تو طبقات یخچال و بعد از بررسی همه طبقات با یه نارنگی راضی شدی درِ یخچال و ببندم.

بعد از پوست کندن نارنگی(فقط دوست داری پوستش کنی و ریز ریزشون کنی و بندازیشون زمین و فقط یک پرشو میخوری)گفتی آب و منم پارچ و آوردم برات آب ریختم و دوتا در آوردم که یکیشون درِخود پارچ بود .درهارو دادم دستت و شما دست به کار شدی...

بعد از خوردن آب داری لیوان و میدی دستم

حالا با پارچ یکم آب بخورم

امتحان در اشتباه

دره پارچ و درست گذاشتی-من عاشق اون نگاهتم

خوشحالی بعد از اتمام کار

این جسم سبز رنگ که تو عکس بالا داره به شدت تکون میده دوست جدید آرتین، آقای قوری قوریه و به این قورباغه سبز غذا میده ،شبها باهاش میخوابه و ... دقت کردین عکس روی لباسش هم قورباغه است و وقتی میگم قوری قوری کو پسر باهوشم هم عکس لباسشو نشون میده هم عروسکشو...


پ.ن.شلوار آرتین وقتی داشت صبحانه میخورد پنیری شده(اصولاً با کل وجودش غذا میخوره بعضی وقتها بعد از خوردن غذا باید تمام لباس هاشو دربیارم )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بردیا
13 آبان 92 1:16
وای چه پسره آقاییخوشبحالت زینب جوناز طرف من یه ماچ محکمش کنید


مامان تینا و رایان
13 آبان 92 12:10
این عشق جاروبرقی رو پسر من هم داره.. لباسهای پسری من هم همش هی کثیف میشه روزی چندبار عوض میکنم


روزی4-5دست لباس عوض میکنه...
چکار کنیم دیگه داره استقلال و تو غذا خوردن یاد میگیره
مامان آروین (مهناز)
13 آبان 92 12:19
عجب پسر شیطونی داری زینب جان ولی خیالت راحته دیگه برات جارو میکنه کارهاتو انجام میده


آره عزیزم.از فردا میخوام دستمال بدم برام میزهاو درو پنجره هم پاک کنه.
خاله ی آریسا
14 آبان 92 9:01
اییییی جونم چه پسر مهربونی
آقا کوچولومون از الان داره به مامانیش کمک میکنه
ما با تولد آریسا آپیم


الآن میام پیشت عزیزم
خاله سمیه
16 آبان 92 18:26
من فدای اون نگاهت .


نمیدونم چرا این سری اینقدر دلم تنگته خواهر عزیزم.بی صبرانه منتظر فردا هستم.
مامان امیرعطا
17 آبان 92 1:36
آفرین به شما مادر صبور و پسر مهربون.


ممنون گلم