آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

آماده میشیم برای استقبال از بهار(2)

1394/12/22 11:42
1,847 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزتر ازجانم سلام

این روزهای پایانی سال 94 برای من و تو پراست از تکاپو در کنار هم منتظر اومدن بهاریم

 بهت گفتم آرتین میدونی چند روز مونده تا عید نگاه به تقویم کردی گفتی هفتا گفتم آره عزیز جان 

گفتم یادته رفتی توچال آدم برفی ساختی میشه یکیشم برای من نقاشی کنی ؟و شما هم یه ادم برفی کشیدی

 

اینم چشم و دهن و شال گردنش

و گفتم پیشنهادم اینه که آدم برفیتو 7قسمت کنیم و هر قسمت یک روزه ما اخر هرروز یک قسمت و ببریم تا اینطوری وقتی فقط کله آدم برفیمون موند بهار میاد و عید میشه اما شما گفتی نمیخوام گفتم نمیخوای اینکارو بکنی ا اینکه نمیخوای آدم برفیت خراببشه؟میخوای من یه آدم برفی بکشم و تو اون هر شب ببری گفتی آره و من دست بکار شدم (بریدن دور و کشیدن چشم و ...با شما بود من طرح اولیه وکشیدم) تو این زمان که من ادم برفیمو بکشم شما آدم برفیتو 7قسمت کردی

روزی برای عمه و دایی کارت درست کردیم

من دوتا مقوای مستطیل شکل و دادم بهت گفتم اینارو طوری روی هم بذار که من هردوتا رنگ و ببینم و بعد چندبار جابجایی مقواهارو با چسب چسبوندیموبرای عمه جون این نقاشی و کشیدی که عیدی بهش بدیم

با پانچ کلی گل های رنگی درست کریدی و اینبار من طرحی با چسب روی کاغذ انداختم و شما اون گل هارو میچسبوندی روی برگه

اینم کارت دایی

برای سفره هفت سینمون ظرف رنگ کردیم و به امید خدا سفره و با کمک هم خواهیم چید.

قبل از رنگ کردن سفال ها با سنباده یکم سطحشونو صاف کرد(ضبری سنباده و با ناخونش و صورتش حس میکرد )

و همچنان در کنار گذر روز ها و شبهامون نزدیک شدن بهار و نظاره گریم و حس میکنیم .

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)