آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

عکس های آرتین

1393/2/8 1:00
1,981 بازدید
اشتراک گذاری

بی شک جهان را به
عشق کسی آفریده اند

چون من که آفریده ام
از عشق جهانی برای تو

پارک آب و اتش

آرتین میونه خوبی با باد نداره و هر وقت باد به صورتش بخوره این شکلی میشه میگه ماما باد

نمیدونم اگر چمن برای بازی کردن بچه ها نیست پس برای چی تو پارک ها چمن میکارنمتفکر تا آرتین یکم روی چمن ها دراز کشید و داشت به چمن ها دست میزد آقای نگهبان شروع به سوت زدن کردکه آقا بچه رو از روی چمن ها بیار بیرون دکور پارک عوض میشه.

بین دو قسمت پارک یه پل بزرگ روی اتوبان ساختن و آرتین ایستاده و مردم و که گویا دنبالشون کردن و خیلی عجله دارن و داره نگاه میکنه

در حال تماشای اتوبان

کل مسیر برگشت از این کابل های اتصال تا اونجا که میتونست با کمک بابا افشین بالا میرفت

آرتین کلاً آب و آب بازی و خیلی دوست داره و هر جا روی زمین خیسی ببینه حتماً میره و از روی اون نقطه رد میشه وکاری نداره گودال آب باشه یا فقط خیسی باقی مانده از شستن زمین ..اینجا هم قسمتی از پارکه که قرار بود استخر بشه اما الآن تبدیل به گودالی برای تمرین پرتاب سنگ آرتین شده بود

اینم یه مدل از بازی کردن آرتین.

این سبد رخت چرک هاست که آرتین علاقه خواصی بهش داره و بیشتر مواقع خالیش میکنه و میره توش میشینه و بعضی وقت ها هم قایم میشه توش و داد میزنه آتین آتین(یعنی آرتین و پیدا کنید)

داره شعر دستها بالا دست دست دست و بازی میکنیم.(روی انگشتای پاهاش ایستاده)

پسندها (1)

نظرات (9)

شادی
9 اردیبهشت 93 9:56
چقدر این لباس بامزه است و بهش میاد
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون دوستم
پرهام ,مامانش
9 اردیبهشت 93 11:24
لباسی که تواخرین عکس پ.شیدی معرکست
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان كيان
9 اردیبهشت 93 11:45
آرتین کوچولوی کنجکاو جستجوگر امیدوارم همه زندگیت نگاه عمیقی که تو چشمهات داری رو حفظ کنی. مامان زینب عزیز ممنون از راهنماییهات. کیان هرچی بزرگتر میشه راحت تر با دور شدن از من کنار میاد. دیروز تو جزیره بازی فقط دوبار اومد بیرون تا مطمئن بشه من هستم قبلا حتما من هم باید باهاش میرفتم تو. اما هنوز مشکل پذیرش جمعی بازی کردن و کنار اومدن با همسن و سالهاشو داره. البته میدونم که تا حدی طبیعیه. و دارم سعی میکنم توی همین کلاسهامون رفعش کنم. این که گفتین مربی از خودمون نباشه پیشنهاد خوبیه اما خوب کسی رو نداریم حتی محدودیت جا هم داریم که فعلا مجبور بودیم با همین شرایط کنار بیایم. کل این ایده بیشترش از وبلاگ آرتین نازنین برامون درست شد و خوشحالم که این راهو با راهنماییهای خوبتون ادامه میدیم.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون دوستم شما به من لطف داری
الهه مامان مبین
9 اردیبهشت 93 16:18
خدا حفظ کنه این گل پسرتونو
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
انشالله.ممنون دوست خوبم
شادی
10 اردیبهشت 93 15:06
دوستم قبلا برات پیام گذاشتم در مورد کارگاه مادر و کودک. شاید به دستت نرسیده. ما شرق تهران هستیم. اگه جای خوبی سراغ داری ممنون میشم راهنماییم کنی.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
میام پیشت
شیرین
11 اردیبهشت 93 11:55
جیگرشو نمایشگاه کتاب چی شد کی میرین؟؟؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
من امروز رفتم حالا ببنیم بچه ها قرار میذارن دوباره میآم
شادی
11 اردیبهشت 93 12:26
سلام گلم. خیلی ممنون از لطفت.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
خواهش میکنم عزیزیم
فاطمه
14 اردیبهشت 93 7:59
هزار ماشاله به اين گل پسر بانمك و نابغه
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزیم
خاله سمیه
14 اردیبهشت 93 23:20
خاله فدات شه با اون لباست چقدر ناز شدی