آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

سفر شمال

1392/7/28 11:01
934 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام ،تو تعطیلات عید قربان به همراه بابا افشین رفتیم شمال و خیلی خیلی خوش گذروندیم.

خداروشکر تعداد بچه های همسنت تو فامیل نسبتاً زیاده شما هر سری که میریم شمال حسابی با دوستات بازی میکنی.

جدیداً اخم کردن و یاد گرفتی و زمانی که چیزی و دوست نداریبا اخم و خیلی جدی نگاه میکنی ،من عاشق اون نگاهتم...

اینجا میخواستی بری بالا و من در حال عکس گرفتن از شما بودم و برگشتی اینطوری نگام کردی و گفتی ابین (منو مام صدا میزنی ولی در بعضی مواقع من تغیر کاربری میدم و اسمم میشه اَبین-به بابا افشین میگی افین و به من میگی ابین )که بیا بریم بالا

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...

رفتیم تو تراس و شما داری میری بالای تخت

یکم استراحت کردی و به بررسی اطراف پرداختی و سعی داشتی  از اون گوشه تخت یه چیزی برداری

روز عید بابایی گوسفند قربونی کرد و شما نمیذاشتی گوشت گوسفند و بیاریم داخل خونه و میگفتی بریم تو حیاط و اینجا داری ظرف و بلند میکنی و میگی بریم تو حیاط( بیرون هوا سرد بود و به همین دلیل آوردیم تو خونه)

داشتی بهانه میگرفتی بری بیرون گفتم آرتین میخوای برای رهام جون کتاب بخونی؟شما رفتی   کتاب آوردی و  داری برای رهام کتاب میخونی(بیشتر برای خودت میخوندی تا رهامنیشخند)

یکی از بهترین و بیدردسر ترین سرگرمی شما خالی کردن محتویات کیفه و من هم یک سری وسایل مخصوص شمارو میذارم تو کیف و  میگم مثلاً آرتین کلاه و بده و شما کلاه و از تو کیف در میآری میدی بهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان تینا و رایان
28 مهر 92 15:32
این کیف بازی خیلی عالیه...بچه ها عاشق خالی کردن کیف هستن هر چی پرتر بهتر


دقیقاً همینطوره که شما میگید
مهسا مامان نورا
28 مهر 92 16:44
ای خوشکل پسر خوش باشی و همیشه به سفر
مامان پرهام
28 مهر 92 19:32
عیدتون مبارک.زینب جون خوش اومدین به شمالکجای شمال میاین؟آرتین جیگرو ببوس


ما سمت مازندران .شهر بهارنارنج✿ ❀ ❁بابل✿ ❀ ❁ میایم
خاله سمیه
28 مهر 92 22:20
خاله فدای اون اخم کردنت.


مامان سونیا
29 مهر 92 9:13
ب به همیشه به گردش و تفریح باشید و. جمعتون جمع باشه تا به ارتین جون خوش بگذره
قربونیتون هم مقبول درگاه الهی باشه عزیزم

از ایده کیف خیلی خوشم اومد کار خیلی قشنگی انجام میدید


ممنون دوست خوبم