آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

بوی مدرسه

1392/6/30 2:21
535 بازدید
اشتراک گذاری

باز می آید صدای مدرسه
بانگ شادی هوی و های مدرسه
مرغ دل پر می زند از اشتیاق
در هوای با صفای مدرسه
زنگ تفریح است و خوش پیچیده است
عطر بازی در فضای مدرسه
بوی مهر و مهربانی  میدهد
ماه مهر و ابتدای مدرسه
از میان خاطرات کودکی
می روم تا جای جای مدرسه
ناظم مدرسه می گوید : سلام
بچه های با وفای مدرسه
جایتان در قلب ما ، خوش آمدید
پایتان بر چشمهای مدرسه..

پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/

یادش بخیر ، پشت دفترای قدمیم مدرسه ؛ آدمک چارخونه روی تخته سایه :
“تعلیم و تعلم عبادت است”

پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/یادش بخیر تو دبستان سر کلاس وقتی گچ تموم میشد ، خدا خدا میکردیم معلم به ما بگه بریم از دفتر گچ بیاریم..همیشه هم گچ های رنگی زیر دست معلم زود میشکست، بعدم صدای ناهنجار کشیده شدن ناخن روی تخته سیاه !

یادتون میاد ؟؟؟
نوک مداد قرمزای سوسمار نشانو که زبون میزدی خوش رنگ تر میشد …


اون زمونها، اوج احتراممون به یه درس این بود که دفتر صد برگ واسش انتخاب می کردیم !

پسرم  اولین روز مدرسه رفتن شما برای من چه رویای شیرینیه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان تینا و رایان
30 شهریور 92 9:47
ههههی جووونی کجایی که یادت بخیر
♥ نیم وجبی ♥
30 شهریور 92 14:20
چه پست قشنگی کلی خاطرمون زنده شد زینب جون
zohre maman kiyan
30 شهریور 92 16:00
آره واقعا یادش بخیر زینب جون


مامان بردیا
8 آبان 92 12:17
زینب جون من خیلی وقت پیش به وبتون سر زده بودم ولی نتونستم دیگه پیداتون کنم تا به امروز با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم ما هم به دوستان شما ملحق شیم البته اگه دوست دارید


من هم از آشنایی با شما خوشحالم