آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

آرتین و یطری شربت

1392/6/27 10:40
463 بازدید
اشتراک گذاری

پسر باهوشم ،دو روزی میشه من و شما به دلیل مریضی زیاد سرحال نیستیم  بمیرم برات یکم بهانه گیر شدی...

امروز داشتی بهانه میگرفتی که در یخچال و باز کنم و شما داخل شو نگاه کنی و منم که خودم حال و روزم بهتر از تو نبود تسلیم شدم و با باز شدن در یخچال شما بطری شربت پرتغال و از تو یخچال برداشتی و شروع کردی درشو باز کردن ...

در حال بازکرد در بطری

درحال چشدن محتوبات بطری

اینجوری برات سخت بود در بطری و چشییدی دید بهتره کلاً گذاشتیش تو دهنش

اینجا هم  بطری و دادی به من

فدات بشم گل ناز و پسر دوست داشتنی منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان بردیا
27 شهریور 92 11:14
خدا بد نده عزیزم...ایشالا زود خوب بشینچقد عکساش ملوسن


ممنون عزیزم
مامان تینا و رایان
27 شهریور 92 14:50
ای وای شما هم مریض شدید؟دماغ کوچولوی پسری سرخ شده معلومه ایشاا بهترشی گل پسری.. چه پسرماهی آخه وروجک چطوری یاد گرفتی در بطری باز کنی؟


ممنون عزیزم .آره منم حالم خوش نیست ،آرتین یه اسباب بازی داره مارک تولو یه کره است که از وسط به دوتا نیمکره تقسیم میشه و اگر دوتا نیمکره رو خلاف جهت هم بچرخونی صدا میده.با این اسباب بازیش یاد گرفته در بطری هارو باز میکنه
مامان بردیا
27 شهریور 92 22:25
سلام .بردیای دوچرخه سوار منو دیدین؟؟بدو بیا


همین الآن میام
فرناز خاله آرسن جون
27 شهریور 92 23:48
عزیزم خدا بد نده...انشالله که ب زودی خوب میشین.چقدررررر تو شیطونیییییییییافرین به هوش توووو


مرسی خاله جون
سمیرا مامان پرنیان
28 شهریور 92 0:42
ای وای عزیزم امیدوارم که بهتر بشین هزار تا بوس واسه شیطون کوشولوی ناز


ممنون گلم شما هم پرنیان عزیز و ببووووووووووس