آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

یک بعد از ظهر با پدر...

1392/5/27 10:47
542 بازدید
اشتراک گذاری

گوگولی مامان ،دیروز بعد از ظهر بابایی شما رو برد تو حیاط تا من که در 48 ساعت گذشته فقط 5 ساعت خوابیده بودم(البته به لطف شما،آخه چند شبه که خوب نمیخوابی )  یه استراحت کوچولو بکنم.

بابایی کلی عکس از شما گرفته که برات میذارم:


ziba

  شکلکهای جالب و متنوع آروین
ziba

برای دیدن بقیه عکس ها بدو بروziba ادامه مطلب...

70.gif

ziba

ziba

ziba

ziba

ziba

ziba

zibaاینم دوتا عکس خیلی هنریziba

ziba

بابایی از اینکه اینقدر به من خوش گذشت ممنونتم و دوست دارمقلب

clown 118

پ.ن: جمعه با بابا افشین و دوست بابا رفتیم سیرک پهلوان خلیل عقاب و آرتین کلی بهش خوش گذشت،اونجا برنامه های جورواجور داشتن و آرتین با اونکه خوابش میآمد تا آخر برنامه ها بیدار موند و با اشتیاق تمام نگاه میکرد.

شیر،میمون،عقاب،خرس،پلنگ،مار پیتون،مار کبری،سوسمار،شتر،اسب پونی و حیوان مورد علاقه آرتین ببر نمایش دادن و آرتین با دیدن ببر همش میگفت ببر ببر و هنگامی که خانم خرسه داشت برنامه اجرا میکرد کلی ذوق میکرد و با شوق فراوان دست میزد. 018.gif

تازه با بچه ببره هم عکس گرفت بعداً عکسش و میذارم وکلاً شب خوب وبه یاد ماندنی بود.بازم دست بابا افشین درد نکنه که اینقدر به فکر ماست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آنیل
27 مرداد 92 14:12
سلام دوست عزیز ماشالا چه گل پسر نازی

اسفند دود کنین براش من شمارو لینک کردم با همین اسم

چه پدر با حوصله ای هم داره

ممنون عزیزم

افسانه مامان پارمین
27 مرداد 92 21:37
سلام عزیزم . ماشالله چه پسر ناز و خوشگلی داری . به جای من کلی ببوسش لینکت کردم عزیزم


ممنونم به ما سر زدی
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 مرداد 92 10:53
به به بابای هنرمند. چه عکسای قشنگی. البته پسملی خودش بلده چطوری ژست بگیره ک عکساش خوشگل بشه. بووووووووووووووووووووس


ممنون عزیزم،شما لطف دارید
زکیه
31 مرداد 92 18:30
چقدر بزرگ شده ماشالله!
نمک شده!


سلام خاله ممنون
خاله فاطمه
1 شهریور 92 7:33
سلام
ماشااله چقدر بزرگ و ناز شده
آفرین به بابا افشین به خاطر این همه توجه به همسر!
امیدوارم به زودی ببینمتون


سلام عزیزم منم منتظزم زود زود ببینمت