آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

پنج شنبه های شیرین

1392/5/25 1:50
552 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر ،چند هفته ای هست که آقا آرسام بدلیلی صبح های پنج شنبه مهمون باباجون مصطفی اینا هست و شما هم که عاشق آرسام جون وقتی صدای باباجون مصطفی با آرسام و از راه پله میشنوی دیگه نگه داشتنت تو خونه کار غیر ممکنیه و همیشه خیلی زود باید بریم پیش آرسام جووووووون.قلبچشمک

 

امروز صبح تو خواب و بیداری داشتی شیر میخوردی که صدای آرسام و از تو حیاط شنیدی ،انقدرخوشحال شدی که قابل بیان نیست و زود بلند شدی از تخت اومدی پایین و طبق عادت همیشگی با من بای بای کردی و به سمت درِ خونه تاتی کنان حرکت کردی و از اونجا که هنوز صبحانه نخورده بودی مجبور شدم برات سی دی مورد علاقتو (بیبی برین)بذارم تا اول صبحانه بخوری بعد بریم پایین.

 

بعد از صبحانه رفتیم تو حیاط و باباجون داشتن ماشین و تمیز میکردن و شما تقریباً دو ساعت تو حیاط بازی کردی و گل هارو آب دادی.ماشین شستی و توپ بازی کردی و ... خیلی خیلی بهت خوش گذشت.

جدیداً اسم پسر عمو صدا میکنی و میگی آرس یعنی آرسام.

 

 

برای دیدن عکس ها برو ادامه مطلب...

 

آرتین در حال رقصیدن

 

خلاصه امروز کلی بازی کردی و بهت حسای خوش گذشت.

ziba

آرتین عزیزم ،بیشتر از آنچه که تصور میکنی دوستت دارم و بیشتر از آنچه که باور داری عاشق تو هستم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان امیرعطا
25 مرداد 92 1:27
سلام عزیزم. ممنون که بهمون سر زدین. چه پسر زرنگی آفرین گلم که این همه کمک می کنی. جونم این ادای آرتین که پسرعموشو بغل کرده دقیقا مثل امیرعطاست که عاشق بچه هاست مخصوصا دختر خاله ها و پسر خاله شو از پا بغل میگیره. جونممممممم. فدای وروجکی هاتون


سلام عزیزم ممنون که اومدی.آره بچه ها خیلی دنیای شیرینی دارن
مسیحا
25 مرداد 92 11:33
با افتخار لینک شدین لینک خودمو نمیبینم


ممنون عزیزم ولی به من نگفتید با چه نامی لینکتون کنم
پرهام ومامانش
25 مرداد 92 22:56
دقیقا میدونم چقدر بهت خوش گذشته ارتین جون همیشه به اینجور خوشیا
زهرا مامان امیرحسین
25 مرداد 92 23:37
سلام زینب جان
ممنونم که بما سر زدین
بله خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
به اسم وبمون یا هر نامی دوست داشتین لینکمون کنین


ممنون که به ما سر زدید
مامانی آرتین
26 مرداد 92 13:54
عزیزم من عاشق تمام آرتینای دنیام و با عشق آرتین نابغه کوچک رو لینک میکنم
شما هم ما رو با نام آرتین فرشته زندگی ما لینکبفرمایین


حتماًعزیزم،ممنون که به ما سر زدی
هیراد و عمه لیلاش
26 مرداد 92 22:34
فدات بشم خاله جون که ماشالله بزرگ شدیو باهوش ، تازه کلی هم کمک میکنی و زحمت میکشی


ممنون خاله مهربون