آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

اولین مسافرت

1391/6/10 0:51
505 بازدید
اشتراک گذاری

اولین مسافرت آرتین خان همراه بابایی بهرام و خاله مائده و مامانی در تاریخ 25 مرداد به مقصد شمال بود با آنکه ظهر حرکت کرده بودیم و من فکر میکردم پسر گلم خسته میشه و ممکنه منو تو ماشین اذیت کنه ولی آرتین جانم عزیز مامان خیلی آقایی کرد و اصلا مامانشو اذیت نکرد و بیشتر مسیرو خواب بود ..

آرتین بغل مامانی

 

خوشحالم که به این مسافرت رفتم حدود 9ماه بود که شمال نرفته بودم و این مسافرت برای روحیه من خیلی خوب بود..از طرفی ساعت خواب آقا آرتین نیز درست شده بود و بالاخره تو اون مسافرت من تونستم بعد از ماه ها شب دو ساعت بدن بیدار شدن بخوابم آخه کوچولوی ما تا آن موقع شبها اصلا نمی خوابید و تا صبح بیدار بود (چه شبهایی را با هم گذراندیم یادش بخیر)...خونه عمه مهمونی بود تقریبا تمام نوه ها بودن، وروجک های فامیل که حسابی همه جا رو به هم ریختن  ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)