آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

وقتی مادر شدم...

1392/1/28 10:25
648 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم با يک دست همه چيز را بر دارم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم چگونه براي موفقيت همه تلاش کنم

وقتي مادر شدم

يادگرفتم عاشقانه دوست بدارم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم دليل هر چيز را بدون پرسيدن بدانم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم با در باز حمام کنم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم زود و سريع همه کارهايم را به انجام برسانم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم چگونه يک دستي همه کار انجام دهم

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگوقتي مادر شدم

يادگرفتم بهتر بغل کنم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم چگونه بايد از هرچه دوست دارم دفاع کنم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم چگونه از مادرم قدر داني کنم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم چه کساني را بيشتر دوست بدارم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم هر تپش قلب چه معني داردمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم چه طور با صبر حوصله به حرفهاي نامفهوم گوش کنم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم فداکاري کنم

وقتي مادر شدم

معني دلشوره را فهميدم

اضطراب از نبودن يا مريضي تو

يا نداشتن آنچه مي خواهي

برايم معني پيدا کرد

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگپسرم

امروز معني کارهاي آن روز مادرم را متوجه مي شوم

از وقتي مادر شدم

مادرم را بيشتر دوست دارم

او که مي گفت وقتي زايمان مي کني

تکه اي از وجودت براي هميشه ازت دور مي شود حتي اگر کنارت باشد

وقتي مادر شدم

تازه معني نگرانيها و اضطراب هاي همه مادران را فهميدم

آنها که پشت درهاي بسته کنکور دعا مي خوانند

آنها که براي بهبود پاره تنشان راه مي جويند

آنها که مسافرشان فرزندشان است

آنها که پسرشان با نام سرباز راهيست

آنها که فرزندشان در خوابگاه دانشجويي شب را به صبح مي رساند

آنها که در آشپزخانه ها عرق مي ريزند

آنها که . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)