آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

نعمتی به نام دوستای خوب...

1392/1/21 14:20
369 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ملوسم...من که فکر میکنم بخشی ازین برکات ووفور نعمت ها بخاطر وجود پاک وپربرکت توئه!

خدایا شکرت...از ته ته قلبم میگم: شکررررررررررررررررت!

شکرت که که خدایی  به بزرگی و بخشندگی تو دارم ودوستانی که در زمره ی بندگان خوب وبزرگ تو هستن!من که خودم رو اونقدر لایق این همه محبت وبخشایش تو نمی بینم...اصلا هم نمی دونم  ویادم نم یاد که چه کاری یا عملی انجام دادم که لایق این بخشندگی تو کرده باشدم...اما میدونم که تو اونقدر بزرگواری که کاری به این حرفها نداری !

شاید موجوده پاکی که تو خونمونه منو لایق این همه محبت تو کرده...ولی در هر حال این همه نعمت وخوشبختی رو از من نگیر واون رو روز به روز بیشترش کن!

کمکم کن تا لایق این باشم که روزبه روز محبت منو تو دل بنده های خوبت بیشتر وبیشترش کنی وبهم عزت بدی!

کاری کن که نی نیه عزیزم هم محبوب قلب بنده های خوب ومهربونت باشه!

خدایا...شکرت!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)