آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

نوروزتان مبارک

1393/1/17 15:29
817 بازدید
اشتراک گذاری

چه نوروزها که کودک ماندیم

و کودکانه پرنده­ ها را بر روی درخت کشیدیم

چه نوروزها که مادر بودیم

و مادرانه، کودک را به درخت پیوند زدیم

پس از آن هرآنچه که ماند

سبز بود که خورشید برآن می­ تابید

و زندگی مانند یک کودک

از آن جوانه می زد!  

نوروزتان خجسته باد

پسر عزیزم سال 92 با تمام فراز و نشیبهاش تموم شد،تو سالی که گذشت با خنده هات خندیدم و با گریه هات اشک ریختم .لحظه لحظه بودنت را تجربه کردم و شکر گذار داشتنت بودم .

امیدوارم سال جدید مادری بهتر برات باشم و بتونم حقی که بر گردنم داری از تربیت و پرورشت و به بهترین نحو ادا کنم.

سلام دوستای خوبم و سال نو مبارک.ممنون که تو این مدت به ما سر میزدید.منو ببخشید که نتونستم بیام و به تک تکتون عید و تبریک بگم.

آرتین لحظه سال تحویل خونه خاله مائده :


اینم سفره هفتسین خونه خودمون که سبزه و سنبل نداشت (عکس و بعد از 13 گرفتم )

فرشته هاشو خودم رنگ کردم

این تخم مرغ سفالی و هم آرتین رنگ کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان گلشيد
25 فروردین 93 12:27
خاله ی آریسا
27 فروردین 93 11:20
عزیزم سال نو مبارک آفرین پسر هنرمند تخم مرغ رنگیشو ببین ایشالله سالی پر از شادی و سلامتی داشته باشی گلم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سال نو شما هم مبارك.تخم مرغشو به همه نشون ميده ميگه آتين آتين