آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

عشق من...

1392/9/17 8:29
716 بازدید
اشتراک گذاری

اول دبستان که بودیم، بزرگترین مسئله زندگیمون جمع 8 و 9 بود. بزرگترین مسئله‌مون این بود که "البته" تشدید داره یا نه. بزرگترین مسئله‌مون "خانواده" بود که نمی‌دونستیم باید بنویسمش "خوانواده" یا نه...

بزرگتر که شدیم وقتی پای جدول ضرب اومد وسط و یه عالمه تاریخ برای حفظ کردن خراب شد روی سرمون تازه فهمیدیم که چه مسائل کوچیکی اون همه برامون بزرگ بوده.

بزرگتر که شدیم همون موقع که حرف کنکور تنمون رو می‌لرزوند باز هم فهمیدیم که چقدر قبلا همه چیز ساده و پیش پا افتاده بوده. چقدر همه چیز بی‌اهمیت بوده و ...

حالا این روزها که سالها از زندگی‌مون گذشته، حالا این روزها که زندگی خوب فشارمون داده و مچاله‌مون کرده و رُسمون رو کشیده هنوز هم با مسائلی روبه‌روییم که فکر می‌کنیم بزرگترین و سخت‌ترین مسائل عالمند...

نمی‌دونم هستند یا نه...

نمی‌دونم مسئله سلامتی یه عزیز یا مسئله غم و اندوه یه نازنین هم یه روزی، یه جایی تبدیل می‌شن به مسائل بی‌اهمیت و کوچیک و ساده؟

این روزها بزرگترین مسئله‌م "خانواده" است. خانواده‌ای که حالا خوب می‌دونم چه جوری باید بنویسمش ولی هنوز هم خوب نمی‌دونم که چه جوری باید سر و سامونش بدم و چه جوری از پس مشکلاتش بربیام...

به شما بیسکوییت دادم بخوری :

اول با گوشت کوب له کردی بعد شروع کردی  به خوردن

قیافه من وقتی دیدمشتعجب و عکس العملم لبخند

البته بعد از خوردن بیسکوییت ها با این روش  جارو  آوردم و با هم باقی مونده بیسکوییت ها رو جارو زدیم (هم خرابکاری میکنه و هم مرتب میکنه)

بازی این روزهات شده سبد مسافرتی و خالی کنی و بری توش بشینی و البته یاد گرفتی میزاریش زیر پاتو میری درجه یخچال و عوض میکنی

فقط برای چند ثانیه نشستی

آقااااااااااااااااا خوش مزه است؟

پ.ن:آرتین یک هفته ای میشه مریضه و سرفه های بد میکنه اینقدر سرفه میکنه که بالا میاره .اوضاع خوبی نداریم برامون دعا کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان تینا و رایان
17 آذر 92 15:12
الهی بمیرم براش بالا اوردنش به خاطر خلط است عزیزم..دکتر بردیش؟ این ویروسهای لعنتی خیلی طول میکشه تا بساطشون رو جمع کن من هم 3 هفته با رایان درگیر بودم ..ایشالا خوب شه زود متن اول نوشته ات خیلی زیبا و تاثیر گذار بود..من هم وقتی بچه ها مریض میشن انگار دنیا به آخر میرسه برام..ولی غافل از اینکه به قول شما همیشه مسایل گنده تری پیش میاد
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.خیلی سخته من و همسرم که با هر سرفه آرتین کلی ناراحت میشیم بازم خدارو شکر
مامان زهرا
18 آذر 92 12:03
خوب میشه ایشالا . ما هم با سرفه بچه مشکل داریم یعنی منو باباشون مخصوصا باباش که حسابی ناراحت میشه و خودشو میبازه.ولی سرفه تا دوره ی خودشو طی نکنه ول کن نیست.یه شلغم رو توشو یه مقدار خالی کن و یه ذره شکر توش بریز بزار یه سه چهار ساعت بمونه وقتی اب انداخت با قاشق بهش بده روزی سه چهار بار برای سرفه عالیه من تجربه کردم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم .انشالله همه بچه های مریض خوب بشن.
مامان تینا و رایان
18 آذر 92 12:37
خصوصی
مامان تینا و رایان
18 آذر 92 22:44
حال ارتین چطوره؟ بهتر شده؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
نه عزیزم هنوز هم همونطوره و آبریزش بینی هم تازه شروع شدهممنون که احوال پرس آرتینی
مامان تینا و رایان
19 آذر 92 9:50
باید دوره اش رو طی کنه عزیزم معمولا 2 هفته یا بیشتر طول میکشه..دکتر هم اگه نبردی ببرش ..تا زودی خوب شه
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
عزیزم چهارباربردمش دکتر انشاالله بهتر میشم
مامان تینا و رایان
19 آذر 92 9:51
منتظر پست مادر و کودک دوشنبه ها بودم..نرفتی به خاطر مریضی آرتین؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
نه عزیزم نرفتم انشالله هفته دیگه آرتین خوب بشه میرم ومیان مینویسم
مامان ابولفضل
19 آذر 92 19:59
امان از دست اين ويروسها كه اين روزها سراغ اين كوچولو ها اومدن... ايشالله زودي خوب شه...
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان تینا و رایان
20 آذر 92 5:21
ممنون از اینکه بهم لطف داری و با یه بچه کوچیک هر وقت. میای بهم سر میزنی-امیدوارم حال ارتین جون روز به روز بهتر بشه-در مورد پیام خصوصیت گلم بله خدا رو شکر خوب خوبه وهیچ اثری ازش باقی نمونده-فعلا همینجا هستم رفتم تو پرسیم بلاگ و لوکس بلاگ وبه سایت خارجی وبلاگ درست کردم ولی بعد دلیت کردم-اگه جای دیگه درست کنم مطمئن باشید بهتون سر میزنم و آدرس جدیدم رو هم براتون میزارم
مامان تینا و رایان
20 آذر 92 5:23
پرشین بلاگ منظورم بود-بد تایپ شد
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
متوجه شدم
مامان گلشيد
20 آذر 92 12:24
عزيزم قربون اون چشماي خوشگلت بره خاله نبينم مريض بشي خوشملي ايشاا... زود خوب ميشه و دوباره ميشه همون شيطونك هميشگي مواظب خودت باش خواهري باشه
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم
دخمل جیگرطلا
20 آذر 92 14:06
موافق تبادل لینک هستین؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
میام پیشتون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 آذر 92 18:31
ای جانم قربونت شم ان شالله که خوب میشی عزیز دلم
مامان تینا و رایان
21 آذر 92 18:56
مامانی ارتین جون بهتره؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
خدارو شکر بهتره
مامانه بهار
21 آذر 92 22:01
فدای شیطونی هاش .... انشالله که زود زود خوب بشی عزیزم. مامانش خیلی مراقبش باش
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون دوست خوبم
خاله سمیه
22 آذر 92 0:04
خاله فدات بشه دلم برای حرف زدنت تنگ شده .موهات بلند شده چه بهت میاد . امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب بشه .
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون خواهر جان .میخوام موهاشو همینطوری بلند نگه دارم هنری تره
شادی
22 آذر 92 15:31
سﻻم گلم. خوبی؟ حال آرتین گلم چطوره؟؟؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون دوست خوبم خدارو شکر بهتره
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 7:05
اپم عزیز دلم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
میام پیشت
مامان كيان
24 آذر 92 13:13
مامان زينب جون انشالله زودي گل پسرت خوب شه خبر سلامتيشو برامون بنويسي. قوي باش
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم خدارو شکر بهتره