آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

شعرهای ما....

1392/7/28 23:51
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

به نظرم بهترین روش آموزش به بچه ها ،آموزش غیر مستقیمِ و از اونجا که آرتین علاقه زیادی به دیدن عکس ها داره من هم براش عکس جمع میکنم و یکی از سرگرمی های ما دیدن این عکس هاست .البته بعضی وقتها هم با خوندن شعری درباره اون عکس اطلاعات کلی به پسرک میدم تا هم شعری خونده باشم و هم آموزشی داده باشمنیشخند

پنگوئن

پنگوئنم پنگوئن تو قطبه خونه ی من

همیشه سرده اینجا              برف میباره از هوا

غذای من ماهیه                         خوراک دلخواهیه

 

 

دلفین 26.gif

من دلفین قشنگم شناگری زرنگم

خونه دارم تو دریا             ماهی میگیرم اونجا

یه ذره بازیگوشم                       ولی زیاده هوشم

نهنگ 10.gif

راستی که توی دریا           نهنگه کرده غوغا

نهنگ تو دریا شاهه                     دلش به قدر چاهه

هر حیوونی تو دریاست                            برای اون یک غذاست

 


پلیکان

به این میگن پلیکان          ماهی میگیره اسان

پرنده ای شناگره                    میتونه هر جا بپره

از اون بالا رو ابرا                             شیرجه میره تودریا

 

سوسمار Alligator

سلام سلام سوسمارم  خزنده مثل مارم

تو خشگی یا تو ابم              سیر که بشم میخوابم

اردک و غاز و مرغابی                              ماهی،سمور ابی

اگه بیان کنارم                                                 فوری میشن شکارم

 

سمور ابی

سمور ابی،دوست داره ماهی          سد میسازه اون ،گاهی به گاهی

شنا میکنه،توی رودخونه.             ماهی میگیره ،دونه به دونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تینا و رایان
29 مهر 92 8:31
آفرین مامانی خوش ذوق و پسری باهوش