آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

شعرهای ما....

1392/7/16 1:35
540 بازدید
اشتراک گذاری

happy family animations

مامان جون من چه مهربونه

دوسش دارم خیلی زیاد خودش می دونه

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای مادر

اونکه به فکر بچه هاست از همه بیشتر

                                                                بابای خوبم چراغ خونست

                                                                   دستای گرم اون برام یه آشیونه است
 
                                                                   یه شاخه گل هدیه ی ما برای بابا

                                                                   اونکه همیشه سایه اش روی سر ماست

داداش جون من لنگه نداره

وقتی میاد برای من شادی میاره

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای داداش

خدای خوب و مهربون مواظبش باش

                                                                  خواهر خوبم چه نازنینه

                                                                       برای من فرشته ی روی زمینه

                                                                       یه شاخه گل هدیه ی ما برای خواهر

                                                                       که خوب و مهربون اون ، مثل یه مادر

ما همه هستیم یه خونواده

خونه داریم کوچیک و قشنگ و ساده

هر کسی تو خونه ی خود دلخوش و شاده

شکر خدا داده به ما یه خونواده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام(مامان اميرحسين)
16 مهر 92 15:22
فرشته ي كوچولو روزت مبارك...

http://www.8pic.ir/images/57581057698586571269.jpg




ممنون خاله مهربون ...
مهسا مامان نورا
16 مهر 92 19:11
چه با نمک