آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

سفر شمال

1392/7/7 14:43
425 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو شکر بابایی تو شمال باغ داره و ما هر وقت دلمون بخواد میتونیم بریم اونجا و از سکوت و زیباییهای اونجا نهایت استفاده را بکنیم و آقا آرتینم اونجا بهش کلی خوش میکذره

آقای وروجک در حال چیدن  پرتقال

آرتین و پسرخاله جووووووووووون

با این فرچه کل حیاط و نمیز کرد(البته به روش خودش)

آقا صدرا هم یک روز مهمون ما بود و کلی با هم بازی کردید

اینجا این سنگ و برداشتی و مسافت نسبتاً زیادی و باهاش راه رفتی و حاضر نمیشدی بندازیش زمین

وروجک های شیرین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان تینا و رایان
7 مهر 92 21:27
همیشه به گردش گل پسر شیرین عسل..طرفهای ما میای؟ ولی نه از درختهای پرتقال معلومه سمت مازندران رفتید ..دیدم پیداتون نیست..پس رفته بودید اب و هوا عوض کنید..عزیزم ارتین جون رو برای چکاپ 15 ماهگی بردیش؟
قد و وزنش چند بود؟ببخشید که میپرسم ولی چند وقته رایان اصلا غذا نمیخوره نگران وزنش هستم . امروز بردمش چکاپ همه چی گفتن خوبه ولی به نظر خودم لاغرتر شده...شیر منم که دیگه نمی خوره بدتر


سلام گلم،فردا میخوام ببرمش ...
نگران نباش آرتینم خیلی وقته چاق نمیشه از بس این وروجک ها راه میرن همینکه گفتن بهت همه چیز نرماله یعنی مشکلی نیست .من خودم این نگرانی و داشتم ولی دکترش میگفت اینکه قدش بلند میشه یعنی داره رشدش و انجام میده و حالا چاق نباشه چه مشکلی هست
سعی میکنم آرتین مواد غذایی که بدنش نیاز داره رو در طی روز حتماٌ بخوره.
مامانی آرتین
9 مهر 92 2:09
قربونش برم چقدر شیرینه ماشاا...


ممنونم عزیزم