آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

یک تجربه

1392/6/29 8:40
640 بازدید
اشتراک گذاری

بازی بازی تند تند بازی 9:ماهیگری

چند روز پیش متنی خوندم و خواستم امتحان کنم و نتیجه کار این شد:

متن مورد نظر:

ماهیگیری
این کار به وضعیت هوا بستگی ندارد. فرض کنید به همراه کودکتان به ماهی گیری رفته اید. سبد پر از خوراکی را به همراه سایر وسایل بردارید و بیرون منزل یا در داخل آن، محلّی برای پهن کردن پتو پیدا کنید. وسایلی را که برای ماهی گیری تهیه کرده اید روی آن قرار دهید. آهن ربا را را با نخ به چوب ببندید. وسایل کوچک فلزی را روی پتو بریزید و سپس به کودک اجازه دهید به وسیله آهن ربا، ماهی گیری کند.
• کاغذهای رنگی را سنجاق کنید و از کودک بخواهید رنگ خاصی مثلاً، قرمز و یا آبی را با قلاب ماهی گیری صید کند.
• اشکال هندسی مختلف نیز می تواند صید دیگر کودک شما باشد.
• فلش کارت هایی با موضوعات مختلف را سنجاق کنید و از کودک بخواهید حیوانات اهلی، وحشی، میوه های یک فصل خاص و ... را صید کند.
• برای کودکانی که به مدرسه می روند، این صید می تواند، دیکته ی درست کلمات، کلمات هم خانواده و ... باشد.
• بعد از یک صید موفقیت آمیز، آبمیوه و یا خوردن نان به همراه پنیر و سبزی، مطمئناً دلچسب خواهد بود.

در ادامه مطلب من و آرتین امروز رفتیم مایگیری

قبلاً این ماهی هارو یکبار برات درست کرده بودم امااااا شما پاره کردیشون ناراحت

بعد ازخوندن متن بالا دوباره یکی دیگه درست کردم.

 

 

از اینجا به بعد خودم دست آرتین و میگرفتم و میگفتم مثلاً ماشین و بگیریم یا آرتین خرگوش کجاست و میرفتیم خرگوشو میگرفتیم.و همینطور دنبال دایره آبی و مربع سبز و...میگشتیملبخند


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

امیرحسین و مامانش
29 شهریور 92 12:45
سلام بر آرتین نابغه کوچک و مامان زینب گلش
چقد خوب که میتونین یعنی در واقع وقت میکنین کاردستی بسازین
بازیهاتون مســـــــــتدام


ممنون عزیزم که به ما سر میزنید،معمولاً کاردستی هارو شب ها وقتی آرتین خوابیده درست میکنم
مامان تینا و رایان
30 شهریور 92 0:06
عاشق بازیهاتم زینب جون خیلی ایده های خوب میدی


مامان محمدرهام جون
30 شهریور 92 2:11
چه جالب منم دارم بساط ماهیگیری درست میکنم.آفریننننننننننننن


آفرین به شما مامان مهربون
شادی
30 شهریور 92 8:56
چه جالب. ما هم که بچه بودیم این بازی رو انجام میدادیم. می رفتیم روی تخت می نشستیم و تصور می کردیم روی قایق هستیم. اسباب بازی رو هم می ریختیم پایین تخت که مثلا دریا بود.
خیلی کاردستی جالبی بود عزیزم.


قدیم ترها با وجود کمبودامکانات خلاقیت تو بچه ها بیشتربود
مامان آنیل
30 شهریور 92 9:59
مرسی عزیزم بابت اینکه بازیهارو به ما هم یاد میدی مامان جونی
خیلی هم زیبا کاردستی درست میکنی


خواهش میکنم شما لطف دارید
مامان بردیا
31 شهریور 92 0:16
وای خیلی خوشم اومد خیلی جالب بود.حتما امتحان میکنم


خوشحالم دوست داشتی