آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

بازی بازی تند تند بازی! 8

1392/6/28 10:32
530 بازدید
اشتراک گذاری

این بازی برای هماهنگی دست و چشم خیلی خوبه البته یکم برای سن شما زودهنیشخند ولی دیگه چه کنیم مامان کم طاقت نمیونه صبر کنه شما بزرگ بشی و باهات این بازی و انجام بده گفتم امتحان کنم ببینم عکس العملت چیه و چکار میکنیلبخند

بالای جای صابون و یه شیار ایجاد کردم به اندازه ای که سکه ازش رد بشه و با چندتا سکه دادم دستت (البته اولین سکه رو خودم انداختم که ببینی و یاد بگیری)

در تلاش برای انداختن داخل

پس از تکرارهای فراوان یکبارتونستی اینکارو بکنی و الآن داری به سکه ای که انداختی در محفظه نگاه میکنی

اینجا میخواستی درشو باز کنی و سکه هارو برداری

شروع کردی تند و تند تکون دادن جای صابون -انقدر محکم تکون دادی که درش باز شد و سکه ها افتادن بیرون

دیگه در جعبه بازه و حالا راحت تر سکه هارو میذاری تو جعبه

پسر شیرینم با اونکه فقط یکبار تونستی سکه رو بندازی توش ولی از اینکه تلاشت و کردی خوشحالم ...

 

عزیزم تو جاده ی فدا شدن

 

اون که هرگز نمی شه خسته منم

 

اونی که با صد امید و آرزو

 

دلشو بسته به عشق تو منم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تینا و رایان
28 شهریور 92 15:04
وااای چه باحال من هم این بازی رو با رایان کردم ولی نه با پول..البته چون قبلش با کره هوش بازی کرده بود میدونست یه چیزایی رو باید بندازه تو سوراخ


آرتینم یه چندتا ازاین وسایل داره که باید اشکال مختلف بنداذه تو شون اما دستش هنوز عادت نکرده و نمیتونه کامل بندازتشون داخل محفظه،با این کارم یکم خواستم ابتکار به خرج بدم
مامان فائزه
29 شهریور 92 13:56
چه بازی باحالی منم باید امتحان کنم
ولی فکر کنم زود باشه

آرتین جون شما خیلی باهوشی پسر طلایی




ممنون خاله جون
مامان تینا و رایان
30 شهریور 92 0:11
اره عزیزم واسه رایان هم سخته الان من خودم جای اشکال رو نشون میدم..از شکلهای اسون شروع کن...پول خوبه ولی سوراخ دریچه رو بزرگتر کن که راحت ردش کنه


ممنون از پیشتهادت عزیزم