آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

بازی بازی تند تند بازی! 4 و 5

1392/6/16 11:54
294 بازدید
اشتراک گذاری

zibaسلام مامانی دوباره با دوتا بازی وبلاگت  آپ شد از اینکه این روزها اینقدر بازی های مختلف انجام میدیم هر دوتاییمون خیلی خیلی خوشحالیم ، امیدوارم بتونم هر روز یه بازی جدید با هم انجام بدیم

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

وسایل مورد نیاز این بازی:یه پسر شیرین و یه مامان خوانندهنیشخند

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگيکی از دست‌هاي آرتین گوگولی و توي دستم میگیرم. انگشت‌هاي دستش و يكي‌ يكي می خوابونم و شعر زير را با ريتم میخونم. در پايان، انگشت شست را روي چهار انگشت ديگر می خوابونم.میخوام با این بازی این مفهوم و برسونم که چهار فصل، در دلِ يك سال (انگشت شست) پنهان شده‌اند.

اولي ‌گفت: من سه ماهم، بهارم

                                              هواي خوبي دارم

دومي گفت: سه ماه دارم، تابستانم

                                              ميوه دارم، باغبانم

سومي گفت: من سه ماهم، پاييزم

                                              برگ درخت مي‌ريزم

چهارمي گفت: سه ماه دارم، زمستانم

                                               سرما و برف و بارانم

انگشت شست پنجمي بود،

پنجمي گفت: هفته و ماه و سالم

                                             بچه‌ها! خوش به حالم

 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگیه بازی ای که با پسر نازنینم تجربه اش کردیم بازی با نور و سایه ها بود و آرتین کلی از این بازی استقبال کرد و این بازی و هر جایی که یکم نور باشه میشه انجام داد روز و شبم نداره و حتی با نور چراغ خوابم این بازی و انجام دادیم اوایل آرتین سعی میکرد  سایه دستش و بگیره و همین سعی کردنش هم برای مامان زینبش جالب و شیرین بود


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تینا و رایان
17 شهریور 92 8:07
بازیهای جالبی بودن عزیزم من اون بازی اولی رو یه شعر دیگه میخوندم ..همون نوستالژی زمان کودکی خودمون
گیلی گیلی حوضه این اومد آب بخوره افتاد تو کوزه


من اون شعرم میخونم ولی یکم تغیر تو بعضی چیزا خوبه