آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

بازی بازی تند تند بازی! 2 و 3

1392/6/14 15:59
960 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینم دومین بازی من و پسرک با عنوان بازی بازی تند تند بازی! بازی با حبوبات ((چهارشنبه/14/شهریور))

عزیز مادر،خیلی وقت بود دلم میخواست حبوبات و بدم دستت ولی از ترس اینکه یه وقت نذاری تو دهنت و نپرته تو حلقتتعجب اینکارو نکردم تا امروز که دلم و زدم به دریا و از هر کدوم یکم ریختم تو بشقاب و آوردم و گذاشتم باهاشون بازی کنی

بفرمایید ادامه مطلب...

امتحان نخود:یک دونه گذاشتی تو دهنت .دیدی سفته خوشت نیومد پرتش کردی بیرون

امتحان لوبیا:این یکی برات نرم تر بود. جویدی ! ولی بازم نتونستی به مراد دلت برسی و اینم سفت بود بنابر این از تو دهنت در آوردیش(البته با تذکر من)

امتحان عدس:باهوشم،ایندفعه اول با دستت امتحان کردی و یکم فشارش دادی و دیدی سفته ولی بیخیال نشدی و گذاشتیش تو دهنت و یک کم جویدی و هوراااا تونستی خوردش کنی ولی بازهم با دخالت من و تذکرم از دهنت درآوردی

امتحان لپه:دیگه نمیخواستی لپه هارو امتحان کنی و همشونو ریختی روی زمین و یه چندتاشونو دوباره برگردونی تو ظرف و پاشدی رفتی

من هم همه حبوبات و ریختم تو ظرف های در بسته و دادم دستت از این قسمت بیشتر خوشت اومد و یکم تکونشون دادی و صداهای مختلف از هر ظرف برات تازگی داشت .

بعد از بازی حبوبات تبدیل به یه آش خوشمزه برای آرتین شدلبخند

بازی دوم :پاتو زمین نذار

روش بازی همانطور که از عکس معلومه یک سری بشقاب (یا هر وسیله دیگری) رو زمین ردیف کردم و از گوگولی میخوام که از روشون راه بره و بهش توضیح میدم فقط اجازه داره از روی وسایلی که گذاشتم راه بری(توضیح :آرتین این بازی و وقتی دستش و میگیرم بدون نقص انجام میده و کلاً آرتین عاشق این بازی و منم تند وتند بشقاب هار از آخر میآوردم اول و اونم کلی روشون راه رفت این بازی برای حفظ تعادل خوبهنیشخند)

(آرتین امروز 1سال و دوماه و 27 روزشه )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سمیه
15 شهریور 92 6:53
خاله فدای این آقا آرتین باهوش بشه با اون نگاه کنجکاوش
وقتی اومدم تهران حتما باید برام این بازی حفظ تعادل را انجام بدی چون عاشق قیافتم وقتی رو چیزی تمرکز می کنی


حتماً خاله,کلی بهمون خوش میگذره
فرناز خاله آرسن جون
15 شهریور 92 13:12
چه مامان با حوصله و مهربونی داری آرتین جون که واست وقت میذاره باهات بازی میکنه ،از اون بازی بشقاب ها خیلی خوشم اومد فکر خوبیه خیلی ماهیی خاله میبوسمت


ممنونم عزیزم شما لطف دارید,آخه بازی نکنیم چکار کنیم؟؟
مامان تینا و رایان
16 شهریور 92 8:21
وای خیلی باحال بود باید امتحانشون کنم مخصوصا این بشقاب بازی رو ..اون یکی هنوز زوده واسه پسر همه چیز خوار من .مرسی که بازیها رو میزاری اینجا..کلا پسر من هم بیشتر از 5 دقیقه ویا آخرش 10 دقیقه بازی نمیکنه منظورم با یه وسیله است
بوووووووس برای آرتین جون نازم...اون عکس اولی پشه خورده پسری رو؟


سلام،همین تایمی که میگی برای کسب تجربه خیلی خوبه
صورت آرتین چند روزه اینطوریه پشه نخورده،دوتا جوش کنار هم زده