آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

برای همسرم ......

1392/5/1 3:07
436 بازدید
اشتراک گذاری

Gifs Animés amour 7

می خوام برات بگم سالهای که باهم گذراندیم رابیاکه ارزیابی نکنیم وبهش نمره ندیم بیامرورکنیم ٬ من فکرکنم که باهم رشد کردیم قد کشیدیم وسرافراز بودیم ساقه دادیم برگ دادیم ٬ میوه دادیم طوفانهای بی شماری درخت زندگیمون و تکون داد با سربلندی بهم نکاه کردیم وجانزدیم ٬ریشه مون قوی وتودل خاک بود ٬ آفتم درخت زندگیمون زد ولی دوباره سرپاش کردیم٬ الانم ما هنوز درجنب وجوشیم یعنی حیات داریم یعنی زنده ایم ٬ اگه برای تو اتفاقی افتاد من قد علم کردم واگه برای من چیزی بود تو جا خالی نکردی ٬ نمیخوام از عشق و عاشقی بگم ٬ بلکه میخوام از احساس قشنگ بگم میخوام بگم هی سال به سال بیشتر بهم دلبسته شدیم من وتو خیلی رمانتیک نبودیم ولی احساس تعهد داشتیم ٬ تعهد ما از سر نیاز نبودیم بلکه از سرعشق بود وبی ریا وبی توقع فکرکنم برای همین هم موندیم
خیلی اوقات هم به سرهم زدیم ولی خوبیش اینه که به دل هم نزدیم ٬ چون سرخوب میشه ولی ضربه به دل برای همیشه جاش میمونه همیشه ته دلمون باخداست ونمی لرزه
میخوام برات بگم سالهای که باتو گذشت فراز ونشیب داشت ٬ نیش ونوش داشت ٬ ولی خداییش خیلی قشنگ بود هنوزم چشم ما دوتا به همدیگه است وهمین هست که بعد ازسالیان سال زندگی رو قشنگ میکنه فکرکنم که باهم موافق باشی .

امروز سالگرد عروسیمونه

Myspace Comments - Butterfliesپسرم ،مثل پدرت باش صبور و مهربان و با گذشت و از همه مهمتر مرد خونه

Myspace Comments - Butterflies زمانی که در شرایط سخت بودیم وجود نازنین اون بود که دلگرمم میکرد و همیشه تو نکاهش مهربونی خاصی وجود داره که هر روز بیشتر از پیش عاشقش میشم و خدا را همیشه به خاطر داشتنش شکر میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهرا گلی
1 مرداد 92 3:01
سلام وبلاگ قشنگی دارید از مطالب آموزندتون ممنون خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید نظرتون راجع به تبادل لینک چیه؟
زهرا گلی
1 مرداد 92 3:20
سلام
خوبید؟؟؟؟؟
دیگه ما رو تحویل نمیگیرید؟؟؟؟؟؟
چیزی شده؟؟؟
دلمون براتون تنگ شده خب
حتما بیا
منتظرم


حتما
خاله ی آریسا
1 مرداد 92 11:33
سالگرد ازدواجتون مبارک
ایشالله همیشه در کنار هم خوشبخت و سلامت باشید
راستی چندوقته بهمون سر نمیزنید


ممنون عزیزم لطف کردید به ما سر زدید
مامان بردیا
2 مرداد 92 11:56
سالگرد ازدواجتون مبارک.ایشالا همیشه شاد و سلامت کنار هم باشید و آقا آرتین زیر سایه این پدر و مادر عاشق بزرگ بشه


ممنونم دوست خوبم
زهره مامان زهراسادات
7 مرداد 92 13:26
سلام مبارک باشه زینب جان انشالله همیشه درکنارهم شادو خوشبخت باشین
دلم برا آرتین عزیزم تنگ شده
آرتین جون روببوس


ممنون عزیزم