آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

چهارشنبه و سوپریز مامان

1392/4/28 15:29
531 بازدید
اشتراک گذاری

 birthday Clipart - Gifs Animation * dinamobomb

چهارشنبه شب بابا افشین در یک اقدام غافلگیر کننده برای من تولد گرفتهورا.(یه مهمونی خودمونی تو رستوران )کلی سوپرایز شدم .کیک دو رنگ، با طرح سیب....یا کیک سوپرایز...

آرتین بغل عمو امیر و آقا آرسام ناز دوست داشتنی(عاشق ژست آرساممقلب)

تو حیاط رستوران کلی فواره آب بود و شما هم که عاشق آب بازی .با دیدن فواره های رنگی شروع به آپ آپ گفتن میکردی تاببریمت پیش آب.(اینجا داری منو نگاه میکنی که اجازه میدم به آب دست بزنی یا نه)

منم به شما اجازه دادم.شیرجه رفتی تو فواره.تمام لباست خیس شده بود .

آقا رهام .پسرخاله جون

شما کالسکه رهام و دیدی و دوست داشتی کالسکه پسرخاله رو هل بدی.با اونکه رهام تو کالسکه بود و هل دادن کالسکه برات یکم سخت ولی بازم پافشاری میکردی (عکساش تو دوربین خاله مائده استناراحت)

آرتین و نور


از همه مهمونا تشکر میکنم که اومدن تولدم.و از بابا افشین مهربونم ممنون .

برای همسر مهربونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابای زهرا گل
29 تیر 92 13:48
مباااااااااااااااااااارکه اینم از طرف زهرا کوچولو برای شما خیلی ممنونم که تشریف آوردید وبلاگ زهرا و نظر زیباتونو گذاشتید خوشحال میشم بازم بیاید وبلاگش آپ شده از طرف من آرتین جونو خیلی خیلی ببوسید
مهسا مامان نورا
30 تیر 92 13:12
عزیز دوست داشتنی پسمل خوشمل خاله جون از اینکه شما رو لینک کردم خوشحالم یه سر به وبم ما هم بزنید خوشحال میشیم.
مهسا مامان نورا
30 تیر 92 13:13
راستی خاله به نی نی ما رای میدی