آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

رمضان

1392/4/19 12:31
362 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مژده ای منتظران ماه خدا امده است / ماه شبهای مناجات و دعا امده است

ماه دلدادگی بنده به معبود رسید / بر سر سفره شاهانه گدا امده است . . .

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین و الصلاة و السلام علی سیدنا محمد و علی آله و اصحابه اجمعین.
خداوندا! زبان به سپاس تو گشودن، آنگونه که شایان توست از عهده ما برنیاید که خود فرموده‌ای: "و قلیل من عبادی الشکور"؛اما از آن‌رو که فرموده‌ای:"لئن شکرتم لأزیدنکم"، مانده‌ایم در حق سپاسگزاری بی پایان از تو، چگونه باشیم و چه بگوییم؛ که در هولناکی "و لئن کفرتم إن عذابی لشدید" گرفتار نیاییم.
و لاجرم همانگونه که خود از زبان سرور رسولانت آموختی‌مان، هزاران بار بر زبان جاری می‌کنیم: "یا ربی لک الحمد کما ینبغی لجلال وجهک و عظیم سلطانک". به آن امید که بر ما ببخشایی و هم به کرم و لطف بی پایان خویش ما را از زمره‌ی شاکران درگاهت بخوانی که: "إنّک علی کُلّ شیءٍ قدیر".
دوباره فارغ از هیاهوی فریبنده‌ی مادیات و فراتر از غم ماندن و خوردن و خوابیدن، اندیشه‌ی دلنواز پرواز، بر تار و پود وجودمان جاری می‌شود. سبکبالی و فراغ خاطر، شعف و شور عبادت و گفتگوهای صمیمانه با پروردگار منان، روحی دوباره در کالبدمان می‌دمد.
احساس مسؤولیت در مقابل تمام افکار و کردارمان را در یاد می‌آوریم، بدان امید که در پایان این مسیر پر تلاطم، شادمانی و سرافرازی روز واپسین را تجربه کنیم.
چنین فرصتی مهیا، همتی می‌طلبد آسمانی و خالصانه تا به دور از تنگناهای روزمره، آدمی قدر آن را بداند و از لحظه‌لحظه‌ی گرانبهای آن غافل نشود.
حلول این ماه مبارک را به هموطنان عزیز و سایر مسلمانان تبریک عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال به فضل و کرم بی پایان خویش به همگی ما توفیقی عطا فرماید تا از این فرصت گرانقدر در راستای پالایش روان، ارتقای ایمان و تقویت روح برادری و تعاونِ بر خیر نهایت استفاده ببریم. باشد تا از شر شیاطین جن و انس ایمن باشیم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)