آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

یه سرگرمی

1392/3/17 14:14
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی یکی از دوستام منو به این بازی دعوت کرده هوراهوراهورا

حالا با هم بریم به پرسش ها و پاسخ ها در ادامه مطلب



بزرگترین ترس از زندیگیت؟

نبودن عزیزانم

 

اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چی کار میکردی؟ 

میرفتم توی قلب آدما ببینم چقدر تو دلشون جا دارم


اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک آرزو بین 5 الی 12 حرف رو داشته باشه آن ارزو چیست؟

موفقیت و سلامتی عزیزانم

 

از میان اسب سگ پلنگ گربه و عقاب کدام یک را دوست داری؟

پلنگ

 
کارتون مورد علاقه کودکیت؟

بد آموزی داره ولی من عاشق کارتون بودم و همه کارتونها رو میدیدم( به زور از کنار تلویزون بلندم میکردن)

 

در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

غذاهای دریایی

 

اولین واکنشت موقع اعصبانیت؟

نفس عمیق و خندیدن(من آدم خونسردی هستم زیاد عصبانی نمیشم)

 

با مرغ دریا اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

دریا خسته شد ازبس مرغ اورانیم به سمتش پرت کرد.

 

دو بیت شعری که خیلی دوسش داری؟

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت    که گناه دگران بر تون خواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش     هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت

 

اگه بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟

آینده: روزی که می خوام از این دنیا برم
 

چه رنگی هستی چرا؟

من رنگین کمانم،عاشق رنگ ها هستم

 
اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟

استرایا

 

بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

همیشه سخت ترین نقش ها را بهترین بازیگران انجام میدهند،هرگاه روزگار برایت سخت شد،بدان بهترین برای خدا هستی

 

 

اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستن؟

ما خانواده پر جمعیتی هستیم معمولا همه با هم میریم این ور و اونور پس نمیشه سه نفر و دعوت کرد.

 

اگر قرار بود کسی رو ملاقات کنید؟

دلم واسه یکی از دوستام تنگ شده که اینجا نیست دوست داشتم اونو ببینم

 

اگر قرار بود یک جمله از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چیه؟

ترس از دست دادن


اسم دیگه برای وبلاگت؟

ثمره عشق جاودان


خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

هلو

سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

زود به دیگران اعتماد میکنم،وابستگی زیاد به خانوادم(پدر و مادرم) ،اصلا انتقاد پذیر نیستم


کاشکی.........

خدارو شکر توزندگیم کلمه ای به نام کاشکی ندارم

با تشکر از زهرامامانه ایلیا جون که منو دعوت کرد

 
http://iliyaboy.niniweblog.com

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا مامان کیارش
17 خرداد 92 14:14
دوست خوبم عید مبعث رو به شما و خونواده محترمتون تبریک میگم من میام وبلاگ و سر میزنم ولی متاسفانه کامنت نمیذارم وبلاگ آرتین رو خیلی دوست دارم برام خیلی جالب و متنوعه آرتین جون و مامان گلش رو هم بوس بوس


ممنون که به ما سر میزنید خاله
پرهام ومامانش
17 خرداد 92 23:55
عید شماهم مبارکککککککککککککککککک