آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

این روزا.........

1391/11/9 6:09
613 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها......

چند وقته که میخوام یه سری از خصوصیات و علاقه مندیهای قند عسلو بنویسم تا بعدا یادم نره و خودت هم که بزرگتر شدی اینا رو بخونی شاید برات جالب باشه . اما وقت نمیکردم. الانم خیلی وقت ندارم فعلا خوابیدی  و من از فرصت استفاده کردم.

*آخه جوجو کلی برات هزینه کردیم و اسباب بازیهای رنگارنگ خریدیم ولی کو؟!!!!! دریغ از یک نیم نگاه!! عاشق قابلمه ، کاسه و بشقاب،گوشی تلفن ، کیبورد  هستی..  

 *عاشق موز و پرتقالی. از همه مهمتر نون . خیلی خوب غذا نمیخوری ولی نون خالی رو خیلی دوست داری.

*آهان یادم رفت بگم کاغذ که نگو !!! همین که دستت به کتابی،مجله ای میرسه و چشم منو دور میبینی میزاریش توی دهنت حالا نخور کی بخور!!

حالا من بیچاره باید جونمو به خطر بندازم انگشتمو ببرم توی دهن جنابعالی با اون دندونای تیز و خوشگلت که اون تیکه کاغذ رو بیارم بیرون...

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 

  قربون صدای قهقهه ات بشم که دنیا رو بهم میده...

قربون اون جیغهای تیزت بشم وقتی که باهات بازی میکنم و نهایت خوشحالی تو با جیغ نشون میدی ...

 قربون دستهای کوچولوت بشم که وقتی تو بغلمی میذاری روی لپام و بهم فشار میدی...

خدااااااااااااایا شکرت که ما، آرتین رو داریم

قربونت برم من که با اومدنت یه عالمه خوبی برامون آوردی...

خدایا شکررررررررررررررررررررررررت..

 خدایا دوستت داررررررررررررررررم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فاطمه
11 بهمن 91 1:14
فدات بشم ناز و خوشگل و کم خرج و دانشمند و کم توقعدیگه مامانت چی می خواد