آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

بازی

1392/10/20 15:45
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای همه یادگار دورانهای خوب من

به جلو برو پسرم.

دست و قلب و دیدگان و هستی من همیشه به دنبال تو و روی شانه های توست .

وچه خوش میگذرد ایاممان با داشتن خدا.

قوی باش .صبور باش .آقا باش.خوب باش .مهربون باش مثل پدرت

پسر عزیزم چند وقت پیش این پازل  اشکال رو برات گرفته بودم و به طور اتفاقی شما این پازل و دیدی و منم دادم بهت بازی کنی و برام جالب بود که این پازل و از پازل های چوبی که داری بیشتر دوست داشتی و خیلی سریع شروع کردی به امتحان کردنش .

 فدای اون حرف زدنت بشم که وقتی یکی و اشتباه میذاری میگی نه نه و برمیداری جاشو عوض میکنی و تا پیدا کردن جای درستش بیخیال نمیشی.

 بعضی وقتها نیاز نیست اسباب باز خاصی داشته باشیم تا بچه هارو سرگرم کنیم و نمونش همین اریگامی که همسر گرامی درست کردنند..

آرتین جیگر با دیدن این دوتا خیلی خوشحال شد و هی میگفت : هاپوووو و پیسی

خوبیش این بود که میتوانست انگشتاشو بذاره توش و تکونشون بده و به من میگفت ماما اَنی(انگشت)و انگشت منو میگرفت و میکرد داخل این عروسک های کاغذی و منم به جاشون حرف میزدم و کلی میخندید و یا اینک گربه رو دست خودش میدادم و سگم میکردم تو انگشتم و تو خونه با در آوردن صدای سگ دنبالش میدویدم که بگیرمش و اونم میخندید و فرار میکرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تینا و رایان
21 دی 92 11:04
آفرین به مامان بابای باجوصله و پسری نابغه
مامان زهرا
22 دی 92 19:39
عزیزم اخی چه خوشش هم اومده.منم یه همچین چیزی برای فاطمه درست کرده بودم.ولی اون دست وپاش رو ازشون رد میکردباید دوباره بیارم ببینم باش بازی میکنه یا نه .
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام .من هم سعی میکنم بیشتر با آرتین از این بازی ها انجام بدم.خیلی خوبه که بچه ها با رنگها بازی کنند