آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

بازی بازی تند تند بازی! 15

1392/10/4 20:42
585 بازدید
اشتراک گذاری

یک مورد برای همه بازیها و سنین :


هر وسیله ای رو که می خواهید به کودک بدین به اسونی ندین مثلاً روزنامه کاغذ دستمال کاغذی و حتی اسباب بازی و کتاب
کودک رو دچار چالش کنید هی ببرین نزدیک ولی بهش ندین خودش یک بازیه چند بار از نزدیک دستش بکشین و اجازه ندین بگیره بعد بهش بدین

باعث تمرکز و هماهنگی بین دست و چشم می شه
دنبال کردن با چشم هم برای بچه ها یک مهارته
و اینکه وقتی کودک اون وسیله رو می گیره باعث اعتماد به نفسش می شه که من گرفتممممممممممممش

مراقب باشین قبل از خسته شدن کودک وسیله رو بهش بدین چون باعث عدم اعتماد به نفس می شه



 

از آنجا که امروز رفتیم برای واکسن گفتم یکم آرتین و سرگرم کنم تا درد دستش کمتر اذیتش کنه.

استفاده از لوله های کاغذی داخل دستمال کاغذیها:

فقط کافیه اونها رو از وسط نصف کنید و به جایی بچسبونید. قل خوردن توپها از داخل این سرسره های کاغذی برای بچه ها می تونه جذاب باشه.

یا مثل این شکل:

من هم یکی مثل اینو درست کردم و آرتین کلی بازی کرد

در آخر هم با یکم هندوانه از خودش پذیرایی کردچشمک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تینا و رایان
4 دی 92 21:57
خیلی جالب بود عزیزم-مخصوصا اون چیزایی که حواسش درست کردی
zohre maman kiyan
5 دی 92 7:21
مثل همیشه خلاقانه ممنون زینب جونم آرتین خاله زهره رو محکم ماچش کنید لطفا مامی همه ی این گل ها هم تقدیم شما
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم
zohre maman kiyan
5 دی 92 7:23
نازنینم خصوصی داری
مامان زهرا
5 دی 92 11:09
uعالی بود دستت درد نکنه .منم همچن چیزی برای فاطمه درست کردم.کم کم همه چیزا رو باهاش امتحان میکنه.وفرق گرد و با اشیا دیگه میفهمه
مامان بردیا(a)
5 دی 92 12:59
چه جالبو چه مامان زینب با حوصله ای
مرضیه مامان آنیتا
8 دی 92 7:28
چه ایده جالب و با حالی,مرسی از اشتراکش با مامانها
مامان كيان
8 دی 92 8:27
سلام به اين مامان پرانرژي. چند روز نبودم و يهو از اين همه پست جديد ذوق زده شدم. اميدوارم كه همين شاديهاي كوچك زندگي هيچ غمي رو تو دلت نذاره بمونه. ممنون از اين ايده هاي خوب. ميخواستم اجازه بگيرم شما رو تو وبلاگ كيان لينك كنم. راستي هرچي ببيشتر مجبورش كني از دستهاش استفاده كنه درد واكسنش كمتر ميشه اولش ممكنه اذيت شه ولي كم كم يادش ميره. نذار يجا بشينه. براي كيان كه اين مورد خيلي كمك كرد.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
حتماً دوست خوبم شمارو لینک میکنم.