آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

واکسن 18 ماهگی

1392/10/4 23:53
688 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

دردانه ی زیبایم

عزیز تر از جانم

پاره ی تنم

دوستت دارم

پسر شیرینم بلاخره واکسن 18 ماهگیتو امروز با 17 روز تاخیر زدیم.

شنیده بودم این واکسن از اونهای دیگه سخت تره و واقعاً هم همینطور بود .فکر میکردم واکسن تو به پات میزنند و  با کمال تعجب خانم دکتر دوتا واکسن هاتو زد به بازوهات ومثل همیشه فقط موقعی که آمپول تو دستت بود گریه کردی اما از وقتی اومدیم خونه انگار درد دستت هم بیشتر شده و همش بغلمی و بهونه میگیری و اصلاً اجازه نمیدی روی بازوت کمپرس گرم بذارم و گریه میکنی بیا و ببین.

الآن که دارم این هارو مینویسم بعد از کلی گریه خوابیدی.(11:49دقیقه)من برات بمیرم که اینقدر درد میکشی(آرتین خیلی آستانه دردش بالاست و تاحالا اینقدر برای واکسن بیتابی نکرده بود)دستت و که اصلاً تکون نمیدی و همش تو بغلمی و خیلی آروم باید بلندت کنم تا احیاناًدستت درد نگیره

از طرفی فکر میکنم دکتر کار خوبی کرد که واکسن و به دستت زد .دارم فکر میکنم اگه به پاهات زده بود من چکار میخواستم بکنم و یکجا نشوندن شما کار آسونی نیست و از اون مهم تر سرگرم کردنت که درد و یادت بره ..

این پست در روزهای آینده تکمیل میشود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تینا و رایان
4 دی 92 20:42
وااایییی رایان یکشنبه واکسن دارهایشالا پسری اذیت نشهو تا فردا خوب خوب باشه
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
انشالله رایان جونم بدون دردسر این مرحله رو پشت سر بذاره
مامان تینا و رایان
4 دی 92 21:58
فکر میکردم یکی به پا میزنن و یکی به دست
امیرحسین گلی از بهشت
4 دی 92 23:34
18 ماهگی آقا آرتین مبارک باشه دوستم چه جالب، منم شنیده بودم به پا و دست می زنن نه به دو دست امیدوارم دردشو زودِ زود آرتین جوونی فراموش کنه و سرحال و شاد باشه همیشه
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
آره من هم همینطور شنیده بودم اما به دوتا دستاش زد
مامان تینا و رایان
5 دی 92 14:02
حالش الان چطوره؟تب کرد؟ دردش بهتر شده؟
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
خداروشکر الآن درد نداره امااااااا .صبح هم دستشو تکون نمیداد اما از بعد از ظهر تا حالا بهتر شده .استامینیفونم هر 6 ساعت میدم(دیروز هر 4 ساعت بود اما امروز خودم هر 6 ساعت میدم البته تا 6 ساعت بدنش گرم نمیشه اما اگر ندم بدنش گرم میشه)دوباره سرفه میکنه و آبریزش بینی داره و فکر کنم یک هفته ای درگیر باشیم.
مامان ایلحان
4 اسفند 92 14:56
سلام زینب جون من امروز اولین باری که اومدم وبلاگ ارتین جون و امروز واکسن 18 ماهگی ایلحانو زدیم خدا کنه اذیت نکنه ایلحانمو. امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم عزیزم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
سلام عزیزم.خوشحالم از آشناییشتون و انشالله ایلحان جون این مرحله رو به خوبی ÷شت سر بذاره و زیاد اذیت نشه