آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

بازی بازی تند تند بازی!

1392/6/24 13:13
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

بازی بازی تند تند بازی7 :بازی با مگنتها

از چهارماهگی برای آرتین این مگنتهارو خریده بودم و ابتدا فقط میذاشت دهنش اما بعد از مدتی به جاذبه و دافعه آنها علاقه پیدا کرد و دوتاشونو میگرفت دستش و بهم میچسبوند و جدیداٌ به عنوان میکروفن ازشون استفاده میکنه و میذاره جلو دهنش و میآره نزدیک دهن ما و ما براش صحبت میکنیمنیشخند

ادامه مطلب یادت نره...

یه بازی ساده که کلی از وقتمون رو پر کرد بازی با مگنت های یخچال بود،با کمک این مگنت ها چندتا عکس روی در یخچال چسبونده بودم و هر بار که پسری چشمش بهشون میافته دوست داشت باهاشون بازی کنه و منم مگنت هارو آوردم چوری گذاشتم که بتونه بگیره و خودم شروع کردم به عکس گرفتن(خوشحالی پسرک و میشه تو عکس ها دید و بعداز یکم خوشحالی شروع کرد دونه دونه مگنت هارو بررسی کردن)

خیلی دلش میخواس بگیردشون برای ابتکارم هُلشون میداد پایین و به انحنای یخچال که میرسیدن از یخچال جدا میشدن(یعنی پسر نابغه من آخر ابتکارهچشمک )

اینجاهم مگنت پروانه رو که تونست بندازه زمین داره از پشت بدون آهن رباش میذاره روی یخچال ولی نچسبید و افتاد و از تعجب به من نگاه کرد و گفت: اُه!

بعد از یکم بازی با این کوچولوها شروع کرد دونه دونشونو با تلاش زیاد گذاشت تو قسمت آبریز یخچال(یعنی عاشق تلاشتم)

اینجا بهش گفتم آرتین بیار بذارتشون روی کابینت و داره اینکارو میکنه

بعدش همه رو گذاشت زیر کابینت

اینم عکس العملش وقتی گفتم:اِه چی شد؟کجا رفتن؟

داره سعی میکنه از اون زیر مگنت هارو در بیآره

بعد باهم رفتیم مگنت رو به ماکروویو،در،کمد،ماشین،دیوار،و...چسبوندیم،این که مگنت به بعضی چیزها میچسبه و به بعضی چیزهای دیگه نه باعث کنجکاوی پسرک 15 ماهه ی من شده بود و منم با دیدن اینهمه کنجکاوی و دقت لذت میبردم.

در آخرهم فقط به این توضیح که مامان این وسیله به چیزهای آهنی میچسبه،بازی رو تمام کریدم.واین شد برگ دیگری از بازی های ماخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تینا و رایان
24 شهریور 92 22:02
آفرین مامان با ذوق بازی خوبیه..اون عکس اولی که شبیه میکروفن هست هم مگنته؟


آره عزیزم از این مگنت های اسباب بازی ولی در سایز بزرگ
سمیرا مامان پرنیان
25 شهریور 92 0:32
افرین به مامی و پسرش


مامانه بهار
25 شهریور 92 1:16
جیگرشووووووووووووووووووووووو




ممنون عزیزم
پرهام ومامانش
25 شهریور 92 12:40


زهرا مامان علی کوچولو
25 شهریور 92 13:39
سلام عزیزم ماشالله خدا گل پسرتون رو حفظ کنه٬چه جالب من مگنت در این سایز ندیده بودم٬میشه بگی از کجا گرفتی ؟ممنون


سلام گلم،از فروشگاه بازی و اندیشه
خاله مائده مامان رها
25 شهریور 92 15:50
الهی من فدای اون کنجکاویات بشم که به همه جا سرک می کشی


ممنون خاله مهربون.رهام و از طرف ما ببوووووووووس

باران
26 شهریور 92 1:36
سلام فروشگاه بازی و اندیشه کجاست؟


سلام عزیزم من از سر کوچمون خریدم(خوشبختانه یه شعبش نزذیکمونه) حتماً نزدیک خونتون یه شعبه باید داشته باشه
به این سایت یه سر بزن
http://nanokala.com قسمت نمایندگیهای فروش ببین کدام مرکز خرید نزدیک خونتونه یه سر بزن باید داشته باشن
الهه مامان آرمین
27 شهریور 92 17:39
سلام
خیلی وقته من دنبال این مگنت ها هستم تا واسه پسرم بخرم ولی توی شهر خودمون پیدا نکردم
توی نت سرچ کردم 29 قطعش 49000 تومان بود بنظرم گرونه شما چند خریدید؟
خدا حفظش کنه گل پسرتو


من 32خریدم البته واسه خیلی وقت پیشه ولی دختر عمه ام 3ماه پیش خرید 40 تومان حالا نمیدونم شاید گرون شده باشه
سعیده مامان هومان
1 مهر 92 1:30
ای جان، خیلی بامزه بود همه عکسهاو کنجکاویای این پسرک نابغه


ممنون گلم
مامان امیـــرحسیــــن
16 تیر 93 15:27
http://artinsafaee.niniweblog.com/post285.php رمز پست بالا لطفا!
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
اين مطلب كه رمز نداره