آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

14ماهگی

1392/5/18 0:26
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم :

ماهگیت مبارک قندم

آرتین جوجو ماشااله دیگه اونقدر وروجک شده niniweblog.comکه نمیدونم از کجا بگم... اونقدر شیرین شده که میخوام قورتش بدم.  بعضی وقتا محکم میگیرم توی بغلم و محکم فشارش میدم با این کارم کلی انرژی مثبت از وجود نازنینش میگیرم. 

на луне

کلی با بابا افشین بازی میکنن و کشتی میگیرن وقتی صدای قهقهه هاشون توی خونه گرم و صمیمی مون می پیچه از زندگی لذت میبرم و خدا رو شکر میکنم که کنار هم و سالم هستیم.

عاششششششششششششقشششششششششششششمممم

آرتین جونم دوستت دارم خیلی زیاااااااااااااااااااااااااااااااد

آهان یادم رفت بگم میوه مورد علاقه آرتین، بعد از آلو طلایی کشف شد ! هندونهniniweblog.com

از امروز یه بخش به وبلاگت اضافه شد به نام:لغت نامه آرتین(الآنم اولین بخشش و شروع میکنم.البته در ادامه مطلب)

خیلی وقته میخوام از گفتار شازده پسر بنویسم .. حالا انگار وقتشه

آپ                 =  آب 

ماما              = مامان

بابا               = افشین

اَتین              = افشین

اَ ف               = افشین

اَنگ               = آهنگ

چیه              = این چیه

ایپ               = توپ

بَبر                = ببر

هاپ             = هاپو(سگ خودمون)

اِه اِه              = اینو بده به من

جِک جِک        = صدای جوجه

بَر                 = برق

مَن               = من هستم

بِیییم            = بریم

بَه بَه             = غذا

آپ                = حمام رفتن

پاندا(با تاکید روی پ) = پاندا

 دَدَدَدَدَدَ        =بریم بیرون

عس            =عکس

بَ               = بستنی

پا               = پا

و ....

 

عاشششششششششششششقتم مامانвоздушное сердце



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره مامان زهراسادات
21 مرداد 92 10:13
وای فدای حرف زدنش بشم ماشالله چه گل پسری شده
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
24 مرداد 92 5:42
چه شیرین زبووووون ماشالله
همیشه خوش باشین انشالله


ممنون خاله