آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

آرتین این روزها...

1392/5/4 15:26
458 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 مامانم کلی کارهای جدید میکنی:

آرتینم ،جیگر مامان. در روز 31.تیرماه.92 ساعت 5 بعد از ظهر خودت بدون اینکه جایی و بگیری سر پا بلند ایستادی و من با دیدن این صحنه دوییدم و بغلت کردم و کلی حس عجیب داشتم

جدیدا اسم دیگه شما شده آقای رقاص باشی،آخه آهنگ که میشنوی شروع میکنی به رقصیدن ودستاتو تکون میدی و رو پاهات بالا و پایین میآی

وقتی بهت میگم: آرتین لالایی بزارم .شما با آهنگ میگی آآآآآآآآ(ریتم آهنگ لالایی و میگی)

عمه مریم بهت میگه آرتین کفشات کو ؟؟؟و شما جیگر مامان خم میشی و انگشتای پاتو میگیری(این کارو در هر حالتی که باشی انجام میدی)

بعضی وقتا که پای کامپیوترم و دارم کار میکنم یک مرتبه میای و دکمه خاموش و میزنی و بعد از اینکارم به من نگاه میکنی و میخندی و من میمونم و نوشته های ناتمامم

تو خونمون همیشه انگار بمب ترکیده و از دست وروجک بازی هات همیشه بهم ریخته است.شبها بعد از اینکه خوابت میبره - البته هر شب برای خوابوندنت داستان داریم - خونه رو جمع و جور میکنم ولی صبح که از خواب پامیشی اولین کاری که هنگام صبحانه خوردن انجام میدی اینکه تمام محتویات داخل کابینت و خالی میکنی و خیالت که از بابت کابینت راحت شد دستت و میگیری به دیوار و از یه پله کوچکی که بین آشپزخونه و پذیراییه میای پایین و تاتی کنان میری تو اتاقت خواب ما و کتاب های  اون قفسه از کتاب خونه که قدت میرسه رو میریزی پایین.بعد زیر تخت و نگاه میکنی و ترازو و هر چی که زیر تخت هست و میاری بیرون و به اتاق خودت میری و همه چیز و از داخل جعبه ها و کمدت میریزی بیرون اگر در کمد بسته باشه و من برای شما باز نکنم (هنوز دستت به دستگیره نمیرسه.رو انگشتای پات وای میستی و در و تا نیمه باز میکنی ولی هنوز نتونستی درو کامل باز کنی)میری سراغ کشوی لباسات و دونه دونه لباس هاتو در میآری و همینجوری این کارهارو ادمه میدی تا خونمون کلی بهم میریزه با این وجود همیشه خدارو شکر میکنم که سالمی و آنقدر انرژی داری که این کارها رو انجام میدی.البته جدیداً دارم باهات کار میکنم هرچی برداشتی بذاری سر جاش.

این روزها همچنان عاشق هندوانه ای و در هر ابعادی بهت بدن یک ضرب همشو میذاری تو دهنت 

 مامان فدات شه که اینقدر زود داری بزرگ میشی.دووووووست دارم آرتینم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان تینا و رایان
5 مرداد 92 14:37
ای جووونم ظاهرا این اشفتگی خونه واسه نی نی دارها همه جا گیره...خونه من هم دست کمی نداره
فرشته رو ببوس


آره عزیزم همه ما بچه دارها خونمون اینطوریه.
مامانه بهار
5 مرداد 92 19:08
الهییییییییییییییییییییییی


فدای شیطونی هاششششششش


بهار منم این روزها خیلی شیطون شده ....ولی را نمیره هنوز

بهناز
6 مرداد 92 2:04
ممنون كه اومدي
بهناز
6 مرداد 92 14:11
ما رامون خيلي كمه لطفا راي بديد ديگه...كد 355 به شماره 20008080200 اس بزنيد...
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
6 مرداد 92 15:31
باز امشب عشق تنها می شود / زخم سهم فرق مولا می شود آفتاب عشق گلگون می شود / سینه ی سجاده پرخون می شود پشت نخل آرزو خم می شود / داغ حسرت سهم آدم می شود جاده می ماند غریب و بی سوار / ذوالفقار عدل می گیرد غبار شهادت مولا امیر المؤمنین تسلیت باد. التماس دعا دوست گلم بووووووووووووس
هیراد و عمه لیلاش
6 مرداد 92 17:14
فدات بشم خاله جون که دیگه روی پای خودت وامیستی همیشه سلامت باشی عسلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 19:23
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-"""" ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨"\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( ",¨¨¨¨_)--"--"------/_. اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه! آپم آپم آپم
مامانی آرتین
7 مرداد 92 12:13
به به چه گل پسری من عاشق تمام آرتینای دنیام میبوسمت عزیز دل خاله
محراب و مليكا
7 مرداد 92 12:58
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان بردیا
7 مرداد 92 20:35
عزیزم.مبارک باشه ایشالا مامانی از بدو بدو کردنت عکس بزاره.مواظب خودت باش گلم


ممنون خاله به ما سر میزنی
شادی
8 مرداد 92 19:53
ای جان گل پسر رقاص. خدا حفظش کنه زینب جون. اینجور که بوش میاد با آرتین شیطون بلایی در آینده مواجه خواهیم بود.


آره عزیزم هر روز بیشتر از قبل وروجک میشه.ممنون که به ما سر زدی شادی جان
شادی
8 مرداد 92 23:23
خدا رو شکر . من این پست شما رو خوندم از عذاب وجدانم کم شد. چون همیشه فکر می کردم من خیلی تنبلم که خونمون همیشه بازار شامه
مامان افسانه
9 مرداد 92 16:52
قربونش بشم من ایشالا که قدمهایی محکم و استوار تو زندگیش بر داره ببوس گل پسر رو