آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

دو ماهگی

1391/5/29 0:01
506 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر از اینکه تورا دارم خدارا هزار بار شکر میکنم .در این دو ماه شبهای زیادی را بیدار ماندم و بغلت میکردم و آروم در گوشت لالایی میخواندم .از بوسیدن دستهایت سیر نمیشوم تو را بقدر جانم دوست دارم وقتی در بغلم خوابی دوست دارم لحظات و ثانیه ها با یستند و همچنان تو در آغوشم بخوابی دوستت دارم عزیزم.تو به زندگیم رنگو بوی تازه ای داده ای با تمام وجود دوستت دارم.

  ادامه ...

 

وزن: 6100

قد : 59

دور سر:40

این روزها اصلا صبح و شبم معلوم نیست . آخه دائم بیدارم . آرتین جوجو معمولا روزها می خوابه و شبها بیداره و دوست داره منم کنارش بیدار بشینم.ولی با تمام این شب بیداریها بازهم دوستت دارم

چقدر آروم خوابیدی مادر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)