آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

6 ماهگی

1391/9/18 0:00
396 بازدید
اشتراک گذاری

6ماهگیت مبارک پسرم

الآن دقیقا نیم سالت شده

سبد سبد برات آرزوی خوشبختی میکنم ...

New baby-boy in Sessel mit Spielzeug. Kostenlose Babys clip art von www.GaliGifts.com Sammlung

 

آرتین نازم ۶ ماهگیت مبارک. مامانی وجود نازت آرامش خاصی بهم میده. نیم سال از اومدنت گذشته و من تو این ۶ ماه با نفسهات زندگی کردم.وقتی کنارم خوابیدی چهره معصومت دلمو آروم میکنه. الهی فدای خنده های نازت بشم.محاله کسی باهات حرف بزنه و تو اون خنده های شیرینت رو تحویلش ندی. وای که اگه باباجون از کنات رد بشه و حواسش نباشه یا بغلت نکنه اونوقته که چنان سر و صدایی به پا میکنی که بیا و ببین،تو عاشق بابا افشینی.

عسلم ،شیرین ترین تجربه زندگیم از تو ممنونم به خاطر شادی که به زندگی ما بخشیدی و خدا را شاکر برای این موهبتی که به امانت به من سپرده

برای همیشه دوستت دارم عزیزکم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
7 دی 91 12:28
سلام. ماشالله به گل پسرتون. خدا حفظش کنه http://koodakeman91.niniweblog.com/