آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

بدون عنوان

1393/6/11 20:08
945 بازدید
اشتراک گذاری

امروز يك تجربه متفاوت با هم داشتيم

يك كاسه نشاسته و با يك ليوان  آب حل كردم و گذاشتم روي حرارت ملايم گاز و هم زدم يكم كه سفت شد تو كاسه هاي مختلف ريختم و تو هر كاسه چند قطره رنگ خوراكي ريختم و با چوب بستني گذاشتم تا بياي و هم بزني و تركيب رنگ و ببيني

شما هم داشتي كتاب ميخوندي تا كاسه هارو دست من ديدي با خوشحالي به سمتم دويدي

منتظر شدي تا زير انداز پهن كنم و گفتم مامان وايسا برم كاغذ بيارم كه به سمت اتاقت رفتي و تكرار ميكردي خودم خودم بيارم و من هم آرام آرام پشت سرت راه اومدم تا فرصت پيدا كني كاغذهارو برداري و بعد گفتم ميشه يه كاغذم به مامان بدي بياره و كاغذو دادي دستم و به سمت آشپزخونه  دويدي وقتي خوشحالي اينطوري ميدوي(يه چيزي بين لي لي و دويدن معمولي) و تجربه شيرينمون شروع شد

هدفم از اين بازي:هماهنگي دست و چشم و تجربه كار با سرنگ و درگير كردن دوتا دستات باهم ،عقب كشيدن سورنگ و مشاهده نتيجه كارت(همون پر شدن سزنگ از مايع رنگي) و چگونگي خالي كردن سرنگ

شما وقتي بهت ظرف هارو دادم هم بزني با من چوب بستنيت مقداري از رنگ و ريختي روي كاغذ و بهت سرنگ و دادم و گفتم ميتوي با اين نقاشي كني و شما مثل قلمو زديش تو رنگ و شروع كردي به رنگ كردن

بهت گفتم اين و نگا كن و دسته سرنگ و كشيدم عقب با تعجب به چيزي كه تو دستمه نگاه كردي و بعد به حال اوليه برش گردوندم و شما سرنگ و كردي تو رنگ و همينكارو انجام دادي وقتي رنگ و پاشيدي روي كاغذ خندت گرفت و خوشت اومد چند باري اينكار و تكرار كردي و كاسه و گرفتي گفتي بريزم گفتم بريز بعد ريختي روي كاغذ و گفتي فوت كنم و با سرنگ امتحان كردي نشد گفتي ني بده و بهت ني دادم و بازم نشد و  با دست شروع كردي هم زدن و بعد اثر انگشتاتو زدي روي برگه سفيد و بعد گفتي پام و اثر پاتم و گذاشتي وهمينطور رنگ هارو خالي كردي و تركيب كردي ولذت بردي  

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان پرنیا
13 شهریور 93 20:55
سلام به ما هم سر بزنید من شما رو لینک کردم خوشحال میشم ما رو لینک کنید
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
چشم بهتون سر میزنم
مامان آرمین
13 شهریور 93 23:06
آفرین پسر باهوووووش.ماشالله عزیییییزم و خسته نباشی مامان فعال و هنرمند
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مهراد
15 شهریور 93 9:07
خیلی عالی بود
مامان مهری
15 شهریور 93 9:07
خصوصی
مامان كيان
15 شهریور 93 13:04
وای خیلی عای بود منکه کیف کردم. کیان یکم پاستوریزه است و حتی رنگ انگشتی هم با هزار خواهش دست میکنه توش البته میدونم بیشترش تقصیر خودمه ولی این کارا میتونه یه شروع خوب باشه براش. ممنون
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
امیدوارم کیان کوچولو از این تجربه لذت ببره
النا
29 شهریور 93 1:34
افرین به این مامان خلاق منم خیلی دوست دارم با دخترم بازی کنم الان 16 ماهشه چ بازیهایی میتونم باهاش بکنم اگه راهنماییم کنی ممنون میشم
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
تو بخش بازی بازی تند تند بازی سری های اول بازیهامون میتونه مفید باشه آرد بازی،آب بازی،خمیر بازی( البته خونگی باشه خمیرتون).نمایش با عروسک های انگشتی .شعر.دالی موشه...
النا
2 مهر 93 12:35
ممنون عزیزم
مامان آروین(مهناز )
3 مهر 93 9:47
خیلی عالی بود مینا جان لذت بردم واقعاً خوش بحالت چه ذهن خلاقی داری ممنون .زینب مامن آرتینم