آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

پسر نابغه من

1392/8/21 9:01
634 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر باهوش من

دو روزه به عمو ایمان میگه ایمی

به بچه میگی نِ ی نِ ی

به سگ میگی هاپو

عزیزم شما از اعضای بدن چشم،گوش ،مو ،مژه ،دست ،پا ،شکم ،زبان ،دندان ،دماغ(بینی)  رو  بلدی .

تمام اشیای دور و برمون رو می شناسی .

دست چپ و پای چپ رو می شناسی و جهت های بالا و پایین و جلو رو بلدی موقع لباس پوشیدن : من : دست چپ تو آستین و تو دست چپ رو تو آستین می کنی و دوباره من: پای چپ تو شلوار و تو پای چپتو میاری بالا و می کنی تو پاچه شلوار.

بازی قایم موشک رو خیلی دوست داری . تو می ری تو آشپزخونه کنار یخچال و من قایم می شم و تو میای منو پیدا می کنی.

یه کمک واقعی واسه پهن کردن سفره هستی...

جدیداً از خواب پا میشی میگی د و دستت و میاری جلو که دستت و بگیرم از جات بلندت کنم.

خودت سی دیهاتو انتخاب میکنی و میذاری تو دی وی دی پلیر و درش و میببندی ومننظز میشی اجرا کنه..

یاسی دیتو میذاری تو کامپپوتر و اگر در  سی دی رام باز باشه با پات میبندیش(پاشو تا اونجا بال میاره تا بتونه درشو ببنده) 

 

 

 

دیالگ های مااااااااااااااااااااااااااااااا:

من: ببعی می گه...

آرتین: بع بع (تن صداتو تغیر میدی)

من: دنبه داری؟

آرتینه: نه نه

من: پس چرا می گی...

آرتین: بع بع

 

یکی از شعرهایی که همیشه باهم میخونیم عمو زنجیر بافه و این شعر و از زمانی که تازه به حرف اومده بودی و به بله میگفتی بیییی با هم تکرار میکردیم:

من:عمو زنجیر باف

آرتین: بله(قبل تر ها میگفتی بَ ییی)

زنجیر من و بافتی

آرتین :بله

آرتین:بابا

من:اومده

آرتین :چی چی

من: آورده.بخور و بیار با صدای چی؟بعضی وقتها خودش میگه هاپوووووو یا اسم یه حیوون و میگم.مثلاً گربه)

آرتین:می اووو

میگم :آرتین کلاغه میگه؟

آرتین: دار دار (جدیدن سعی میکنی بگی قار قار البته از لحاظ آوایی صداشو در میآری)

صبح ها که از خواب پا میشی میگم آرتین بیا ورزش کنیم و شما دوتا دستاتو روی هم کنار سینه ات میاری و انگاری که  داری خودتو بغل میکنی و مثلاً ورزش میکنی.

میگم:آرتین دست ها بالا یک دو سه .یک دو سه

شما دستهاتو میبری بالا

میگم:آرتین دست ها پایین یک دو سه یک دو سه

شما دستهاتو میاری پایین

میگم:آرتین دست ها جلو یک دو سه یک دو سه

شما دست هاتو میاری جلو سینه ات


خدارو شکر.خدارو هزار بار شکر که تو را داریم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امیرحسین گلی از باغ بهشت
20 آبان 92 16:00
آفرین به پسر باهوش و ورزشکار
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
بووووووس
مامان تینا و رایان
21 آبان 92 11:38
چشم رمز نمی خواهیم ...فقط اومدیم سلامی عرض کنیم.
زینب (مادر آرتین)
پاسخ
ممنون عزیزم