آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

آرتین و پازل مامان ساز

1392/7/11 16:57
982 بازدید
اشتراک گذاری

نور چشمم،پسر شیرینم عاشقانه دوستت دارم.

پسرم شما کلی پازل داری که از جنس فوم هستند ولی شما تکه های اونو میذاری دهنت و فومشونو با دندونات میکنی و میدی به من چشمک،منم به فکر ساختن یه پازل افتادم که با کاغذ باشه آخه خدا رو شکر شما کتاب خوندن و دوست داری و دیگه کتاب هاتو نمیذاری تو دهنت و میشینی ورق میزنیشون  به عکس ها نگاه میکنی ...

قبلاً تو اینترنت یه مدل از پازل کتابی دیده بودم و منم یه طرح جدید درست کردم..

صفحات پازل مشاغل (پلیس،پرستار،آتش نشان،دکتر)

اینم یه مدل از نشون دادن این صفحات و ورق میزدیم و دنبال قسمتی از عکس میگشتیم که کامل کننده عکس آتشناشان باشه

ا

نمیشد همزمان صفحات و ورق بزنم و عکس بگیرم و به همین دو عکس از شما اکنفا کردم و با هم کلی صفحه ها رو ورق زدیم و مدل های مختلف و به شما نشون دادم و خدارو شکر شما هم از این پازل خوشت اومد

 

مدل اینترنتی و مراحل ساخت در ادامه مطلب....

مدل پازل اینترنتی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شادی
11 مهر 92 17:22
خیلی قشنگ بود زینب جون. واقعا بهت تبریک میگم.


ممنون عزیزم
خاله مائده
11 مهر 92 17:30
آفرین به این مامان با حوصله


مامان تینا و رایان
11 مهر 92 20:26
خیلی جالب بود .من 10 سال دبیر زبان بودم توی یه کتابی که سالها تدریس کردم بچه ها باید یه پازل اینجوری میساختن...تینا توی کلاس ساخت ..ولی از اونجایی که پسر نازگل ما فعلا خوره کتاب و کاغذه .میزارم دیرتر براش درست می کنممرسی مامانی با حوصله...


مامان محمدرهام جون
12 مهر 92 1:50
آفرین مامان نمونه وبا ذوق


مامان نرگس جون
12 مهر 92 9:23
ماشاا... به گل پسری. دوست عزیز با اجازه لینکتون کردم.دوس داشتین به ماهم سر بزنید


ممنون عزیزم .حتماً میام بدیدنتون
سوده
12 مهر 92 19:13
سلام یه سوال دارم ازتون : دختر منم یه عالمه پازل فومی داره راستش واسه دخترم از همین 14 و 15 ماهگی تهیه کرده بودمشون . حتی اولین بار هم که دادم بهش تونست قطعات مربوطه رو پیدا کنه اما پازل ها 2 تکه هستن ولی نمیتونه دقیقاً بهم چفتشون کنه حالا میخواستم بدونم فقط تشخیص بده میشه ادعا کرد بلده یا زمانی که بتونه بهم وصلشون کنه میشه گفت بلده ؟ الان 20 ماهشه بااین مطلبتون تازه فهمیدم باید 3 یا 4 تکه تهیه کنم براش مگه نه ؟ یا زوده ؟


سلام عزیزم به نظر من(این فقط نظر شخصی منه)همون که میفهمه کدام قسمت و باید بذاره کنار هم یعنی بلده و اینکه بتونه درست به هم وصلشون کنه مربوط به هماهنگی چشم و دست که به مرور زمان این توانایی بیشتر میشه و البته یه بازی هایی هست که بتونی با اونها این توانایی و افزایش بدی .
واینکه پازل های چند تکه هم برای کوچولوت تهیه کنی بستگی به کوچولوت داره وقتی میگی دو تکه ای و راحت میذاره کنار هم پس بهتره سه تکه ای و امتحان کنی و یشنهاد: نباید یه پازل و زیاد بازی کنه و باید پازل هاش تنوع داشته باشه تا علاقه مند باقی بمونه
♥ نیم وجبی ♥
13 مهر 92 0:37
واای چقدر بامزه
آفرین زینب جون چقدر هنرمندی
آرتین جونی قدر مامان خوبتو بدون این همه به فکر بازی سرگرمی جدیده برات


شما نسبت به من لطف دارید .
مهسا مامان نورا
13 مهر 92 21:08
خیلی قشنگه مامانی دست درد نکنه راستی ما اپیم


الآن میام پیشت
مامان امیرعطا
14 مهر 92 0:24
سلام. ایده تون جالبه. تبریک میگم. ببوسین گل پسری رو.


ممنون عزیزم
خاله ی آریسا
14 مهر 92 8:37
قبلاً گفتیم بازم میگیم خیلی هنرمندین


ممنون عزیزم
مامان نرگس جون
16 مهر 92 10:18
سلام گلم. این وب خودمه خوشحال میشم تشریف بیارید.
http://gandom20.blogfa.com


حتماً سر میزنم عزیزم