آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

شیرین کاریها

1392/7/2 15:13
748 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز ترینم ،پسر خوش آتیه من ،نابغه کوچکم از شیرین کاریهای جدیدت بگم:

عزیز دل مامان وقتی میخوام پوشکت و عوض کنم اشاره میکنی به پوشک کثیفت و  میگی اُف اُف و با شیطنت مخصوص خودت دستت و دراز میکنی که بگیریش(هیچ سعیی برای گرفتنش نمیکنی و منتظر میشی من بگم نههههههه آرتین این و نمیتونم بهت بدم و فقط برای اینکه باهات بازی کنم اینکارو میکنی)

عاشق قایم باشکی اما نمیدونی نباید بری جای قبلیت قایم بشی و همیشه همون جای قبلی میری قایم میشی و منم بعد کلی گشتن و صدات کردن میام و پیدات میکنم و کلی ماچت میکنم

خداروشکر یادگرفتی اسباب بازیهاتو جمع کنی و مسابقه میدیم هرکی زودتر اسباب بازی بندازه تو سبد مخصوصش و بیشتر مواقع شما برنده میشی و بعضی وقتا هم کودک درون مامان بیدار میشه و این امر باعث میشه مامان  برنده میشه

وقتی میریم بیرون و میخوایم برگردیم خونه تو راه پله بلند داد میزنی عمههههههههه

عاشقتم وقتی میگم‌آرتین مامان و بوس کن لبهات و میاری میذاری روی صورت مامان و بعدشم منتظر میشی بگم حالا مامان شمارو بوس کنه و بعد صورتت و میآری جلو تا بوست کنم

شبها کارمون شده با شما بازی کردن خداییش بابا افشینت خیلی مهربونه همیشه با اونکه خسته از سر کار میآد خونه بازم برات وقت میذاره و کتاب میخونه یا بازی های مختلف و انجام میده.

بعد از تلاش های شبانه روزیت چند شب پیش تونستی از مبل بالا بری

دیدم در کشو زیر تلویزیون و باز کردی و خودت و به زور چپوندی تو کشو و داری تی وی نگاه میکنی

جاتون خوبه آقااااااا

 بقیه عکس ها گل پسری در ادامه مطلب...

پارک قیطریه آرتین درحال هل دادن کالسکه

در قسمت تاب و سرسره اصرار داشتی از اینجا رد بشی

از رابطه شما با رهام بگم که اولین کسی که بعد از مامان زینب و بابا افشین بوس کردی رهام بودقلبتو خیلی پسرخاله جونو دوست داری

 

مامان بفرما هویچ

یکی از خصوصیات شما اینکه میوه اگه نصف بشه لب نمیزنی این خصوصیتت از وقتی که تازه میوه خور شده بودی هم داشتی مثلاٌ کیلاس و اگه برای در آوردن هستش نصف میکردیم نمیخوردی و مجبور بودم طوری هسته رو در بیارم تا گیلاس خراب نشه و شما نوش جون کنی و هیچ وقت با قاشق پوره میوه نخوردی و از همون اول میوه رو دادم دستت و شروع کردی به گاز زدن..میوه های مورد علاقه شما در حال حاضر:هندوانه و خیار و هلو (البته به هلو و مشتقاتش حساسیت داری و وقتی میخوری کل صورتت قرمز میشه و حاضرم نیستی پوست بکنم بدم دستت) 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان تینا و رایان
1 مهر 92 19:58
گل پسر شیرین


ممنون خاله مهربون
شادی
1 مهر 92 23:34
پسری شیرین. ببوسش زینب جون.


ممنون عزیزم
مامان مهساجون و معین جون
2 مهر 92 0:13
ای جانم عاشق این عکست شدم که توی کشو نشستی


ممنون خاله مهربون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 مهر 92 4:10
ای جانم خیلی با نمکه هزار ماشالله
مامان آنیل
2 مهر 92 8:50
آخی پسر شیطون خاله بووووووووووووووووووس
مامان ستاره
2 مهر 92 21:57
زینب جون ببوس گل پسری رو و همینطور مامان خوب و مهربونشو


ممنون عزیزم شماهم ستاره نازگلک و از طرف من ببوس
مهسا مامان نورا
2 مهر 92 22:37
نازی پسر شیطون البته نورا هم دست کمی از شما نداره نورا الان 1 ماهه که از مبل بالا میره دائم تن من و میلرزونه که یه وقت نیفته آخه خیل بی احتیاطِ


خدا خودش این وروجک هارو نگه میداره
مسیحا
3 مهر 92 18:30
چه شیطون و خوردنی شده این خوشگل پسر ، هزارتا بوس برای آرتین جون
سعیده ، مامان هومان
4 مهر 92 1:00
عاشق این عکسش شدم که تو کشو نشسته ...بقیه کارشم که خیلی خواستنیه: خدا حفظش کنه /راستی لینکم براتون گذاشتم


عزیز دلم لینکتون باز نمیشه امکانش هست برام اینجا آدرس .بلاگتونو و کپی کنید ممنون
مامان سما طلا
4 مهر 92 5:58
سلام زینب جان گل پسرت خیلی نازه خدا نگهش داره . چه خوبه که نابغه صداش میکنی . ایا تو جمع هم اینطور صداش میکنی . من حتی میترسم تو نوشه هام بنویسم که کسی نگه ..... ممنون به من سر زدی.


عزیزم ممنون که به ما سر زدی.بله من بیشتر مواقع اینطوری صداش میکنم و به حرف دیگرانم کاری ندارم آرتین برای من نابغه کوچکه
مامان بردیا
5 مهر 92 23:01
ای جـــــــــــــــــــــــــان آخه اونجا رفتی چیکار


به خدا منم موندم

مامان تینا و رایان
6 مهر 92 12:36
خوبین عزیزم؟چند وقته که نیستی..عکسهای تولد پسرمو آپ کردم زودی بیا


چشم عزیزم
مامان امیرعطا
6 مهر 92 14:46
ای جونم. شیرین و شیطون. نفسن دیگه. ببوسش یکی آبدار از طرف من مامانی.


ممنون خاله جون
الهام (مامان امير حسين)
6 مهر 92 17:29
مثل پسر من!
فرناز خاله آرسن جون
6 مهر 92 23:40
تو خودت کوشولویی اونوقت کالسکه هل میدی جیگرک ای ول به پسر مهربون که اینهمه هوای پسر خاله اش رو داره واسه خودش هم مردی شده که همه کاراشو خودش میکنه ای ول


آره خاله جون من مرد شدم
سمیرا مامان پرنیان
7 مهر 92 3:47
ای کوشولوی نانازی