آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
آناهیدآناهید، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

لحظه هاي ناب كودكي

4 ماهگی آقا آرتین

1391/7/6 6:06
423 بازدید
اشتراک گذاری

bar of baby items

وزنت 8300 بودو قدت (65)ماشالله هزار ماشالله از نمودار معموليت زده بالا و تو سن خودت قد بلند هستي عزيزم...دور سرتم 43.5...عاشقتم

خصوصیات کلی

تازگیا قهقهه می زنه و بلند بلند می خنده .. مخصوصا اگه تو آینه خودشو ببینه یا براش پخ پخ کنیم ،روز به روز علاقه آرتین به دست خوردن بیشتر می شه و جدیدا همش آب دهنش به راهه .. دستاشو تا ته می کنه تو حلقش به طوری که خودش حالش بد می شه ولی ول کن دستاش نیست بعد یک ماه هنوزم یاد نگرفته شصتشو بخوره و برای همین کل دست مشت شدشو وارد دهانش میکنه... چند روزی هست که پسر باهوش ما هنگام شیر خوردن بازیش میگیره یکم شیر میخوره یکم اینورو اونورو نگاه میکنه ..خدا نکنه کسی وارد اتاق بشه یا صحبتی بکنه بازیگوشیش اون موقع شروع میشه.. توقع داره همه نگاها به اون باشه و با اون صحبت کنن اگه این کارو نکنیم بد خلق میشه ،یکبار با بابا افشینش داشت بازی میکرد و من از فرصت استفاده کردم و به کارهای خوته مشغول شدم چند باری از کنارشون بدون توجه به آنها رد شدم وقتی نگام افتاد بهش با دیدن من یک مرتبه آقا آرتین شروع کرد به گریه کردن و چشمهای کوچولوش خیس خیس شد  و تا بغلش نکردم و باهاش حرف نزدم آروم نشد و اون شب دیگه نتونستم به کارای خودم برسم و تمام مدت با پسر گلم بازی کردم ..خانم دکتر گفته رو شکمش بزارم تا کم کم سینه خیز رفتن و یاد بگیره اینم چنتا عکس آقا، از همان اولش سرشو رو زمین میزاره و اصلا قصد نداره از جاش تکون بخوره ولی گردنشو خیلی خوب بالا نگه میداره مخصوصا وقتی چیزی توجهشو جلب کنه ..


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)